Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Veel beloven...

Gestart door Thommy, 23 november 2016, 13:16:37 PM

Chrisrail

#15
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Sicco

Citaat van: AFB op 24 november 2016, 16:38:56 PM
Ik voorspel dat dit draadje helemaal gaat ontsporen waarbij meningen voor de zoveelste keer worden herkauwd. Ik wacht rustig af tot we bij pagina 5 zijn.  :o

+1

;)

Steam.N

Citaat van: AFB op 24 november 2016, 16:38:56 PM
Ik voorspel dat dit draadje helemaal gaat ontsporen waarbij meningen voor de zoveelste keer worden herkauwd. Ik wacht rustig af tot we bij pagina 5 zijn.  :o

Ik wacht op pagina 25  ::) ::) ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

modelspoor is zoals een goed huwelijk ;D ;)

traxx2837

#19
+1

thor

tja er valt over van alles veel te zeggen en met veel respect voor ieder zijn mening, blijf ik toch ontgoocheld omtrent de werkwijze van diverse modelspoor leveranciers/fabrikanten.
Voorbeeld ; verleden jaar op de beurs van Eurospoor een flyertje meegenomen van LSM met de aankondiging van de NMBS M4 rijtuigen, gepland voor 2016.
Tot dusver nog niets van gezien, enfin het jaar is nog niet teneinde....

Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

ward

Goh, er zijn zoveel dingen die ze gingen uitbrengen die er nog niet zijn..
Vind ik dat heel erg? Neen, ik heb op het moment een andere (grote) kostenprioriteit..
Maar ik hoop dat ze beetje bij beetje eens iets uitbrengen..
Dat maakt het uiteindelijk toch nog leuk? In spanning afwachten..
Ik denk dat we hier zoals gezegd uren kunnen over doorgaan, en alle fabrikanten die er zijn door het slijk kunnen halen..
Maar wat halen we ermee uit? Niet veel, als het zelfs niet eerder tegen ons gaat kanten..
We moeten rekening houden dat de belgische markt nu eenmaal niet DE hoofdprioriteit is van fabrikanten.. Kleine oplage, weinig omzet..
Als je het vergelijkt met bv de duitse markt is dat een enorm verschil, en begrijp ik wel dat die voorrang krijgen..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

chef garde


Klaas Zondervan


Floris

tja, de ertssilo van cockerill staat er ook nog steeds niet, ook alweer meer dan een maand geleden dat ik daarmee verder zou gaan.... opvallend weinig klachten over gehoord eigenlijk, al heb ik mezelf wel ernstig teleurgesteld in deze.  :-X
Kan me dr zelf niet zo druk om maken, al zou ik t niet erg vinden mochten die ertswagens met cockerill-sambre opschrift van B-models eens verschijnen. En als t nog vijf jaar duurt, ach, dan wacht ik nog wel even.
Persoonlijk vind ik het eigenlijk irritanter om zelf met een hoop moeite een model zelf gebouwd te hebben dat daarna mooier kant en klaar op de markt komt voor een redelijke prijs. Ach ja, het leven zag er in de folder leuker uit, zullen we maar zeggen.

Sicco

Citaat van: Floris op 26 november 2016, 17:45:05 PM
tja, de ertssilo van cockerill staat er ook nog steeds niet, ook alweer meer dan een maand geleden dat ik daarmee verder zou gaan.... opvallend weinig klachten over gehoord eigenlijk, al heb ik mezelf wel ernstig teleurgesteld in deze.  :-X

Dus 100% van je klanten is ontevreden  ;D

Citeer
Kan me dr zelf niet zo druk om maken, al zou ik t niet erg vinden mochten die ertswagens met cockerill-sambre opschrift van B-models eens verschijnen. En als t nog vijf jaar duurt, ach, dan wacht ik nog wel even.

Eerste helft 2017