Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 164

Gestart door factageklerk, 20 november 2016, 11:41:49 AM

gardevil

Nr. 164 net in de bus gevallen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Johnnytrein

Hier deze voor middag uit de bus gehaald
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

marctje

Ook in Edegem vandaag al in de bus.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Thommy

Citaat van: Johnnytrein op 23 november 2016, 15:31:02 PM
Hier deze voor middag uit de bus gehaald

Idem. Snel doorbladerd!
Greetz

Thommy

Michiel

#19
Een MSM, daar blader niet snel door!

Voor een MSM, daar ga je voor zitten, met een diep zwarte koffie en een paar sneedjes rozijnenbrood. Je leest rustig van voorwoord tot achterflap elke letter. Je geniet, je verdiept, je ondergaat. MSM neem je op in je systeem, je beleeft het en het neemt je mee. Elke regel, elke foto krijgt een plaats in je eigen verhaal van modelbouwbeleving. Je bent een met het blad. En voor je het weet, is de koffie op, resten er kruimels op de vloer. Je draait je MSM ondersteboven, schud het uit, en vraagt je af waar de rest is gebleven... van dat rozijnenbrood.

Een MSM, daar blader niet zomaar even snel door!  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

G8

Citaat van: Michiel op 24 november 2016, 11:40:17 AM
Een MSM, daar blader niet snel door!

Voor een MSM, daar ga je voor zitten, met een diep zwarte koffie en een paar sneedjes rozijnenbrood. Je leest rustig van voorwoord tot achterflap elke letter. Je geniet, je verdiept, je ondergaat. MSM neem je op in je systeem, je beleeft het en het neemt je mee. Elke regel, elke foto krijgt een plaats in je eigen verhaal van modelbouwbeleving. Je bent een met het blad. En voor je het weet, is de koffie op, resten er kruimels op de vloer. Je draait je MSM ondersteboven, schud het uit, en vraagt je af waar de rest is gebleven... van dat rozijnenbrood.

Een MSM, daar blader niet zomaar even snel door!  ;)

ik lees de mijne altijd op het twalet  ;D ;D (met soms een slapend been als gevolg....)

Metpetergaathetbeter

zolang het maar bij dat slapend been been blijft ! ;D ;)
Trouwens haalde ik nr 164 juist uit de brievenbus ! :)

Johnnytrein

G8, Ojee heb jij geen betere plaats om MSM te lezen? En koffie zwart of met melk drink ik nooit vind ik gewoon vies ik lees MSM gewoon in de zetel en als drank een cola of een Pepsi cola,
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

stoomlokje

waarschijnlijk vastgeroest zeker , vandaar die cola  ;)
trouwens heb het prachtige boekje ook vandaag uit de brievenbus mogen halen.

loebaske


Daarnet ook in de bus beland, de postbode is hier maar na 15u.
met weer belangrijke artikels, merci aan de redactie...

VBS

MSM 164 ook weer mogen ontvangen en redactie weer hartelijk dan voor uw inzet ,is weer een mooi nummer !Zeker om de december maand mee in te gaan , weer vele interessante modelbouw artikelen ,
dat motiveert om de donkere winter avonden lekker te modelbouwen !!!
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Steam.N

Citaat van: VBS op 24 november 2016, 16:29:09 PM
MSM 164 ook weer mogen ontvangen en redactie weer hartelijk dan voor uw inzet ,is weer een mooi nummer !Zeker om de december maand mee in te gaan , weer vele interessante modelbouw artikelen ,
dat motiveert om de donkere winter avonden lekker te modelbouwen !!!
Bert.

Zeker weten!
En het artikel over "La Roche-en-Ardenne"  bevestigt nog eens dat het baantje de terechte winnaar is.
Veel mooe foto's ook.  Prachtig ...  8)

Het b
artikel over het boogbrugje geeft ook ideeën  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Thommy

Citaat van: Michiel op 24 november 2016, 11:40:17 AM
Een MSM, daar blader niet snel door!

Voor een MSM, daar ga je voor zitten, met een diep zwarte koffie en een paar sneedjes rozijnenbrood. Je leest rustig van voorwoord tot achterflap elke letter. Je geniet, je verdiept, je ondergaat. MSM neem je op in je systeem, je beleeft het en het neemt je mee. Elke regel, elke foto krijgt een plaats in je eigen verhaal van modelbouwbeleving. Je bent een met het blad. En voor je het weet, is de koffie op, resten er kruimels op de vloer. Je draait je MSM ondersteboven, schud het uit, en vraagt je af waar de rest is gebleven... van dat rozijnenbrood.

Een MSM, daar blader niet zomaar even snel door!  ;)

Tot er iemand tegen uw tas bokt en het mooie boekje een koffieboek geworden is. kom het genoeg tegen met m'n krant dat de vriendin of de kleine iets wil en tja... daar gaat de koffie...
Nee, ik lees als ik tijd heb. Maar ik kijk wel snel wat me het meeste interesseert en dat lees ik dan als 1e.
En na verloop van tijd lees ik m'n oudere nummers es terug
Greetz

Thommy

G8

Citaat van: Johnnytrein op 24 november 2016, 14:53:14 PM
G8, Ojee heb jij geen betere plaats om MSM te lezen? En koffie zwart of met melk drink ik nooit vind ik gewoon vies ik lees MSM gewoon in de zetel en als drank een cola of een Pepsi cola,

Jawel hoor  ;) ... maareuh ben ik blijkbaar de enige met deze jarenlange traditie? :o

elke keer een artiekeltje  :-X

Michael

Ook in Swifterbant ontvangen
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154