"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

De bewegingen zijn haalbaar, dus ik kan het figuurtje beginnen afwerken.
Beginnen met iets dat ik al wel eens gedaan had, maar toch wel leuk vond:

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

en twee ...



... en nu verder met een (voor mij) nieuwe techniek voor kleding  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Schuchtere poging ...



Dat moet toch met dunner naaigaren - maar waar had ik dat ook weer gelegd?  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Leuk ook dat je in het "ooit zal het klaar zijn"⁻verhaal een jonge en oude "ik" heb gemaakt. Maar ik laat je rustig verder kleermaker spelen. Dat doe je goed.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Cord

Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

marc goovaerts

Zomaar een ideeke... sigaarke en ingebouwde rookgenerator ?  :D

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

#473
Zorgelijk ... de broek maken is lastiger dan ik dacht ...
Omdat billen een stuk breder zijn dan enkels moet ik het zijde schuin knippen, en rafelt het meer
Enige optie is om de broekspijp-panden eerst te surfileren (woord op te zoeken in uw cursus "snit en naad")

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Een van de volgende workshops bij MTD ??  Naailes op kleine schaal

Knap Gerolf, en je doet het toch maar weer eens even.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Blue jeans - nog wat bij te werken, maar het lijkt te lukken:



Citaat van: SuSke op 23 september 2017, 11:40:46 AM
Een van de volgende workshops bij MTD ??  Naailes op kleine schaal

Ik denk niet dat de Z- of N-mensen interesse zullen hebben  ::)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#477
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

59erke

 ;D  Als je naar Gerolf zijn profielfoto kijkt en dan is het precies de miniatuurversie van zichzelf  :D
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Pierre

Groet Pierre.