"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

Merci voor de bloemen  :)

Citaat van: 59erke op 09 september 2017, 20:04:42 PMWordt er nog een kleurtje gezet op dat jongetje zijn haar want momenteel ziet hij er ouder uit dan zijn vader ?

PS . Ergens had ik toch gelijk met mijn reactie (reactie 384)

Haarkleur van de jongen: Dat is inderdaad grijs uitgeslagen - een retouche nodig ...
Psst: Niet hun vader, maar hun grootvader  ;)

Reactie 384 opgezocht:

Citaat van: 59erke op 22 augustus 2017, 20:38:09 PM
wie zegt dat ze moeten bewegen, volgens mij zijn het gewoon toeschouwers die aan het kijken zijn (naar het modelbaantje op de tafel)

... en toch zullen ze wat bewegen ... als het lukt  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Eigenlijk ben ik nu vooral bezig met de elektronica, maar af en toe:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

erik de noorman

Gerolf,  de dingen die jij bouwt horen thuis bij het nationaal erfgoed.  :P

Erik.

Michiel

Citaat van: Gerolf op 14 september 2017, 17:35:49 PM
Eigenlijk ben ik nu vooral bezig met de elektronica, maar af en toe:...
...wordt je creativiteit onderbroken, en met een hoge blik richting oneidigheid, krijg je weer een flits van geniale ingeving.

Of zo zie ik je portret.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Bedankt voro de lyrische aanmoedigingen. Nog 5 weken tijd ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Volop werkdagen op dit moment, maar ik ben wel onderweg in de trein met de software bezig.
Er is al wat beweging in de "Klaar"-kamer, maar ik ga hier voorlopig geen filmpjes tonen
  ... mensen die het project willen zien bewegen zullen geduld moeten hebben tot het weekend van 21 oktober  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirkh

Citaat van: Gerolf op 18 september 2017, 11:07:24 AM
  ... mensen die het project willen zien bewegen zullen geduld moeten hebben tot het weekend van 21 oktober  ;)

:( nog zo lang wachten  ;D

Floris

ik vind mezelf al heel stoer dat ik een paar echt bewegende wisselstellers met wissellantaarntjes gemaakt heb. Tijd om dit draadje weer eens te bekijken en me weer even met de voeten terug op de grond te zetten.  8)

marc goovaerts

Kleine tip voor het 'portret': een heel klein wit puntje (tandenstokerpuntje, wel symmetrisch) zal de blik heel wat verlevendigen.

Gerolf

Die blik moet inderdaad nog wat beter - macrofotos zijn onverbiddelijk  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Om te tonen dat ik met vanalles bezig ben:



Voorgrond: er voor zorgen dat er genoeg souplesse in de beweging zal zijn
Achtergrond: Ooit-kamer vullen met gereedschap en zo ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.


Gerolf

Thanks  ;)
Verder met werken "achter de schermen":

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Dat wordt een heus fitness centrum on die "baan in opbouw"  ;) ;)

knap werk Gerolf
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.