"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

De rechtse moet die schoenen nog krijgen ...



Men zegt dat ik aan bodybuilding doe ... het is maar hoe je het bekijkt  ;D  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter


just4fun

Citaat van: Gerolf op 03 augustus 2017, 10:32:31 AM
Men zegt dat ik aan bodybuilding doe ...
Met die bar aan de hand? Ik dacht eerder aan ballet (en plié, 1, 2, 3, 4, ...).

In ieder geval heel knap wat je maakt.
Paul

Gerolf

't Was door omstandigheden wat stil hier, maar nu is er terug wat beweging (op komst):



Nieuwsgierige blikken  ::)



Citaat van: just4fun op 04 augustus 2017, 12:36:01 PM
Citaat van: Gerolf op 03 augustus 2017, 10:32:31 AM
Men zegt dat ik aan bodybuilding doe ...
Met die bar aan de hand? Ik dacht eerder aan ballet (en plié, 1, 2, 3, 4, ...).

Je zit er niet zo ver vandaan  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Ik ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat. Op het moment kan ik bewegingstechnisch niets bedenken bij "modelbaanbewonderen" past. Star lichaam, maar handen vastgeklonken aan een buis?  Heen-en-weer, of kantelen? Ik ben erg nieuwsgierig. Fantastisch goed bezig!

(Ogen zijn goed geworden, want heel moeilijk om goed te krijgen)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

ook voor de grotere schaal 1/35 zijn ogen verkrijgbaar in decalvorm ;)

Pierre

Ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig aan het worden welke kant het op gaat. :)
Groet Pierre.


Gerolf

Eindelijk nog eens wat tijd gehad om ergens een mouw aan te passen:



Citaat van: Michiel op 15 augustus 2017, 11:21:38 AM
Ik ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat. Op het moment kan ik bewegingstechnisch niets bedenken bij "modelbaanbewonderen" past. Star lichaam, maar handen vastgeklonken aan een buis? 

Het lichaam is niet helemaal star  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

59erke

Citaat van: Michiel op 15 augustus 2017, 11:21:38 AM
Ik ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat. Op het moment kan ik bewegingstechnisch niets bedenken bij "modelbaanbewonderen" past. Star lichaam, maar handen vastgeklonken aan een buis?  Heen-en-weer, of kantelen? Ik ben erg nieuwsgierig. Fantastisch goed bezig!

(Ogen zijn goed geworden, want heel moeilijk om goed te krijgen)

wie zegt dat ze moeten bewegen, volgens mij zijn het gewoon toeschouwers die aan het kijken zijn (naar het modelbaantje op de tafel)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

railrunner

Dat betwijfel ik, Gerolf zijn fantasie en technisch vernuft kennende...  Het zou me niet verbazen dat de poppetjes aan een transfo zullen draaien...

Metpetergaathetbeter

Gerolf kennende "gaan die poppetjes op zijn minst aan het dansen !" ;)

Gerolf

Met vallen en opstaan  ::)
Een eerdere beweging bleek niet stabiel / stevig genoeg - dus een nieuwe manier: http://meb.gerolf.be/home/bm/micro3/Figuren/BG02f.mp4
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Chrisrail

#388
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

SuSke

Zeg nu niet dat ge een micro-stappenmotor in dat hoofd gestoken hebt  :o :o :o
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.