"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Dat is echt in de hoogte bouwen...wat gaat daar weer uit komen....

SuSke

Een liftkoker, dat ziet ge toch  ;) 8)
en "t zal er een worden voor grote mensen  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Het wordt inderdaad een lift, maar er zijn nog retouches aan te doen.
Voorlopig beweegt de kooi nog niet soepel genoeg in de koker  :-\

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 november 2016, 19:16:15 PMhandelen met voorkennis  ;D ;)

Dat staat nochtans op de webpagina beschreven  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Net twee kitjes van Preiser opgehaald van een DPD-punt.
Artikel 58000 en 63901 voor de nieuwsgierigen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterC

Groetjes, Peter


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Gerolf

#23
Citaat van: loebaske op 08 december 2016, 08:11:28 AM
oei Gerolf, je bent weer chirurg ?

Tja, maar niet zo'n goeie - ik kan opnieuw beginnen. Gelukkig zitten er genoeg onderdelen in de set   ::)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Frankenstein doet voort ... er zijn mogelijkheden ...

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Uit het bekende 16de-eeuws boek Grey's Anatomy...

Michiel

M'n eerst reactie was... waanzin! Maar ik hou het voorlopig, zolang ik niet weet waar dit naartoe gaat, op: fascinerend!  :)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

Ik ben benieuwd...

Even [Off-topic] Binnenkort in de nieuwe rubriek op dit forum 'Nooit zal het klaar zijn': de thuisbaan van Gerolf.  ;D  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske