"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

De liftkooi loopt behoorlijk soepel, dus we kunnen verder.

Afneembare (dus onderhoudsvriendelijke) trekkabel-bevestiging voor de kooi:




Tegengewicht met variabele inhoud (nu is er nog geen echt gewicht nodig, maar er kunnen stukken loodslab in):

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Geïmproviseerde schakelaartjes - voor de eindstanden van de lift :



... wat wil zeggen dat ik nu de aansturing ervan kan programmeren  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Schitterend! Nog een kleine hapering met de deur. En je hoort de gespannen snaren, als op een gitaar. Erg knap allemaal.  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Citaat van: Michiel op 28 januari 2017, 16:42:20 PMNog een kleine hapering met de deur. En je hoort de gespannen snaren, als op een gitaar.

Er zijn inderdaad nog wat haperingen, maar daar werk ik aan ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Bedankt, mensen  :)

Intussen gaat de lift en de deur "goed genoeg",
  nog wat programmeerwerk om met de zapper naar preset-posities te gaan,
... en dan is deze fase van het project klaar, en kan ik verder met de inhoud van de kamers  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

vyncky

Citaat van: Gerolf op 29 januari 2017, 09:32:25 AM
Bedankt, mensen  :)

Intussen gaat de lift en de deur "goed genoeg",
  nog wat programmeerwerk om met de zapper naar preset-posities te gaan,
... en dan is deze fase van het project klaar, en kan ik verder met de inhoud van de kamers  ::)

Dus je bent eigenlijk al bijna klaar  ;D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Dreha