"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Gerolf

Dank U  ;)

Nog wat aankleding voor de "Ooit"-kamer:

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Da's gemakkelijk, een fotooke trekken van uw bureaulamp  ;D
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Schitterend bezig, Gerolf.
Je jonge-ik ziet er prima uit, zo midden in zijn treinbaan.
En die kleding :  super gedaan  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Mercikes  ;)
Gisteravond toch een setback:  De mechaniek voor de armbeweging afgebroken
  die beweging achterwege laten is geen optie, dus jonge-ik is er terug uit gehaald
Hij ligt nu klaar voor spannende ingrepen aan rug en voeten (vloer-draden moeten doorknippen)
  Geen kleermakerij, maar orthopedie ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS


eddy

Dju Gerolf,dat is kl...
hopelijk lukt de operatie.
Veel succes,gr Eddy

Gerolf

Bedankt voor het mee-duimen: de ingrepen zijn gelukt, en de werker staat er terug  :)



Ik zou graag de "ooit"-kamer qua modelbouw vandaag afwerken ... benieuwd hoe ver ik kom  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Dat hangt er van af hoe hard mini Gerolf verderwerkt  ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Hij heeft doorgewerkt - hier en daar nog een retouche, maar eigenlijk is het wel klaar  :)



... en een kijkje onder de baan:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Ik kan niet geloven dat er zo weinig afval op de vloer ligt.  ;)

Knap werk hoor!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


B_Modelbouw

Gewoon dit zien zonder beweging is al indrukwekkend...

En verdomd realistisch. Zelf die oude Jouef set in de meest vele kleuren klopt  ;)

Hoop het eens een keertje in werkelijkheid te mogen aanschouwen.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


loebaske


Wat indrukwekkend is onder de baan is de oude radio....