Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

evan

Citaat van: 755philippe op 08 september 2017, 19:06:40 PM
Laat mij denken aan de reuzin de enkele jaren geleden haar doortocht in Antwerpen heeft gedaan.
Weeral knap werk van Gerolf's hobbyruimte.
Mvg

755philippe   ;D

Ik dacht net hetzelfde :)

Ja Gerolf,

Straffe toeren dat je hier weer klaarspeelt. 
Ik ben benieuwd!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

En met zo iemand moeten wij dan in competitie gaan  :o :o :o

Gelukkig speelt hij deze keer niet mee voor de prijzen ::) ::)

Maat bovenal tovert hij mooie dingen uit zijn vingers en stimuleert hij ons ook altijd om net dat stapje verder te gaan 8)
Bedankt Gerolf voor die mooie dingen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

leuke vooruitzichten om steeds ten hoogste 2de te kunnen worden ! ;) maar deze keer gunt hij anderen ook wat 8) ;)

Gerolf

Bedankt voor de pluimen  :)
... maar ik ga dit meisje toch andere pluimen proberen te geven - deze zijn voor mij wat te grof
Lukt de nieuwe poging niet, dan kan ik nog terugvallen op deze methode  :-\
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Een penseel kortwieken en die haren als implantaat gebruiken
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 08 september 2017, 21:18:45 PM
Een penseel kortwieken en die haren als implantaat gebruiken

Een penseel heb ik gebruikt (een tamponeerborsteltje om precies te zijn) - maar ik denk iets beters in huis te hebben ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Gerolf

Nee -  zijde:



Ik had gelijk om het eerste niet goed te vinden - dit vind ik veel beter  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.


SuSke

Citaat van: Gerolf op 08 september 2017, 22:03:22 PM
Nee -  zijde:


Ik had gelijk om het eerste niet goed te vinden - dit vind ik veel beter  8)

zeker weten
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Content dat jullie versie 2 ook beter vinden.

Nu is het de beurt aan "Pearl":



Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Gerolf, je bent een man van 12 stielen en ... GEEN ongelukken  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Citaat van: Steam.N op 09 september 2017, 09:58:12 AM
Gerolf, je bent een man van 12 stielen en ... GEEN ongelukken  ;D ;D ;D

Geen?? Je moest eens weten - daarnet heeft zo'n brilletje mijn pincet verlaten - spoorloos  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw