Sven's Car (and Locomotive) shop - HLV 24 Ex Nord Belge + start HLV29 Jocadis

Gestart door DFS, 19 november 2016, 08:11:22 AM

Rochevalien

Waar heb je die kettingen vandaan ,als ik vragen mag ? en welk merk is het?

DFS

Dear Joe, thank you for your feedback to clarify, my layout itself is situated around 1955, you can find the link to the topic of my layout here

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,21801.0.html

I do my best to build as accurate as possible, however its not always easy to find the required references.

The consist discribed here is situated shortly after the war, just for the pictures I've placed them on my layout due to the lack of a large layout.


Gerrit, de kettingen komen uit het Roco minitanks gamma,

DFS

Afgelopen weken aan een 12 pack Tichy ore cars gewerkt, gisteren avond de laaste weathering gedaan. Kon het niet laten om nog snel wat GSM foto's te nemen, wel jammer van het licht

Ore cars Thichy by Sven De Fruyt, on Flickr

Ore cars Thichy by Sven De Fruyt, on Flickr

Ore cars Thichy by Sven De Fruyt, on Flickr

Ore cars Thichy by Sven De Fruyt, on Flickr

Dit was het dan voor deze week,

Zoals aan de naams verandering te zien is zal ik deze topic in de toekomst gebruiken voor mijn (Amerikaanse) wagen ombouw en weathering projectjes

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Floris

leuke karretjes. Te weinig wagen met teveel wielen eronder, vind ik altijd wel een stoer gezicht.

DFS

Zijn inderdaad leuke karretjes, ooit maak ik er nog een deel bij.

Weet iemand trouwens hoe ik de naam van het topic kan veranderen  ::) ?

Metpetergaathetbeter

gewoon bij je volgende posting een nieuwe titel intikken :-\

DFS


OlivierV

De eerste post aanpassen en daar de titel veranderen. ;)
Mooi werk trouwens Sven.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

DFS

Citaat van: OlivierV op 17 december 2017, 19:12:51 PM
De eerste post aanpassen en daar de titel veranderen. ;)
Mooi werk trouwens Sven.

Werkt, Bedankt Olivier!

DFS

Hier ergens op het forum de Bucyrus kraan van Artitec opgepikt, de kit zag er zo leuk uit dat ik deze dan maar besteld heb, wel in de "excavator" versie.
Tegelijk ook de "Combine" mee besteld. Beide zullen gebruikt worden op een nieuwe Amerikaanse baan in opbouw waar we in de toekomste wel nog meer zullen over vertellen.

Afgelopen dagen dan maar aan het knutselen geslaan. Ik moet zeggen beide kits zijn een plezier om samen te stellen, proficiat Artitec!

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Beide kits zijn nog deels demonteerbaar en klaar om in de komende dagen te spuiten,

Tot dan alvast!


DFS

Vandaag wat verder gedaan aan de kraan en de "depressed centre flat car" ter informatie, de maatschappij is een fictieve maatschappij van een toekomstig modelspoor project
De kraan zelf is nog wat oranje, moet nog wat matte vernis over en vervolgens wat weathering om de kleuren wat te temperen...

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Ook de combine van Artitec verder afgewerkt

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Untitled by Sven De Fruyt, on Flickr

Dat was het dan weer voor deze week

DFS

gisteren de laatste hand aan de depressed centre flat car met de Bucyrus crane gelegd, het geheel is nu klaar om verzonden te worden naar de mijn.

Bucyrus excavator on depressed centre flat car by Sven De Fruyt, on Flickr

Bucyrus excavator on depressed centre flat car by Sven De Fruyt, on Flickr

Ondertussen zijn we in de laatste fase van een uitgebreide re-build van een GP7, de foto's hiervan komen binnenkort!

gegroet

mahtoska1

Zeer mooi gedetailleerd model.
Wat is het witte plaatje aan de voorruit van de kraan?