Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

La vie en rose...

Gestart door evan, 30 oktober 2016, 16:34:40 PM

loebaske


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Schitterend, Evan !!!
De gevel heeft ongeschilderd ook wel iets (Mediteraans luxe hotel), maar de schildering is prachtig gedaan  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mahtoska1


Kautenbach

Grote klasse weer,  sjieke gevels mooi op kleur  ;)

SuSke

En zo lekker in die typische Noord-Franse kleurtjes  ;) ;)

Knap werk Evan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pierre

Groet Pierre.


evan

Merci Mannen!

Ik heb ondertussen het volgende geveltje al bewerkt en in de primer staan.  Het is een geveltje dat ik dubbel heb en daarom heb ik er een paar eenvoudige zaken aan veranderd zodat ze niet volledig identiek zijn.  De kleur zal vanzelfsprekend ook verschillend zijn  :)

Na bovenvermeld geveltje zijn er nog 4 te doen en dan kan ik een huizenrij gaan samenstellen.  Ik kijk er naar uit!

Groeten en tot later  ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Wij kijken er ook al naar uit Evan.  ;)

Freek

Echt prachtig. Ik ben benieuwd om deze geveltjes naast elkaar te zien staan.

arnaud

Evan...
...in eeen woord...
...WAOUWE!!

De kleurkeuzen, het evenwicht van de verveuiling...prima!!
I like  :)
Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

Michiel

Dit is pure klasse, meestelijk, Evan. Ongelooflijk mooie kleurenschakering en verwering. Ik heb nog een heel lange weg af te leggen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Prachtig project, ik kijk ernaar uit om het in het echt te zien. Is er een deadline ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

Uitmuntend,  lijkt wel écht.

Ten gerieve van de H0-postbode/facteur:  een blinkende, keurig wekelijks door de  huisbewaarder/concierge  opgepoetste,  koperen brievenbusklep op het vast paneel van de toegangsdeur (of ernaast in de gevel) ...en ook nog zo'n kabeltrekbel ?
Als je nog 's zes minuten tijd zou overhebben ?

sdz1976

Het zijn idd weer sjieke dinges geworden Evan, en dat aan een hoog tempo 8)

Tot binnen 3 weken in Utrecht.

Grtz,
Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1