Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Groetjes uit de Liemers.

Gestart door Frits., 26 oktober 2016, 21:10:31 PM

Frits.

Het klinkt misschien Belgisch, maar de Liemers is de streek ten oosten van Arnhem. Voor mij, als Hagenaar, ook nog nieuw, want wij zijn hier vorig jaar neergestreken.
Daar ik al jaren van mijn pensioen geniet, heb ik veel tijd voor een leuke hobby en naast fotograferen is er sinds maart weer een spoorbaan op komst. Ik zeg "weer", want ik heb mijn halve leven mij met modelspoor bezig gehouden in veel verschillende schalen. Meestal bleef het bij plannen maken of een begin van een baan, maar echt af kwam het nooit. Werk, een te klein budget en verhuizen zijn de boosdoeners vaak, zo ook bij mij.
Nu lijkt het beter geregeld. Er is wat geld, ruimte en zin om eens iets interessants uit mijn handen te laten komen. Tijd had ik al genoemd, daar barst ik van. En toch vliegen de weken voorbij voor mijn gevoel.
In mijn onderschrift staat al wat ik in grote lijnen van plan ben, want eerlijk is eerlijk, er spoort bij mij nog weinig.  ;D

Bijgaand een wat grotere foto van mijn avatar en zo als je ziet sta ik aan het "eind" van mijn leven en aan het begin van spoorbaan.



Mijn roepnaam is Frits. Die punt achter mijn forumnaam was ter onderscheid van een reeds geruime tijd geleden vertrokken forumlid frits.

Binnenkort laat ik wel wat meer zien van mijn modelwereldje.
H0, 2 rail, digitaal, automatisering komt later nog. ??
Tijdperk 1960-1980. Rangeerterrein bij containerfabriek in Noord-Nederland.

Metpetergaathetbeter

#1
alvast welkom hier,hopelijk een leuke tijd hier en vervolgens ook bij de uitbouw van je baan !  :) ;)

Gerolf

Toffe foto, man  :)
Welkom op ons forum  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

BC911

Welkom. Ik kijk alvast uit naar de vorderingen van je baan.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loebaske


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Welkom Frits.  Ik kan je foto hier niet zien, maar kijk vanavond wel eens even thuis op de PC.

Ik ben benieuwd naar je avonturen in treinland :-)   Have Fun.
Het grote voordeel van de miniatuurtreinen: je bent er nooit te oud of te jong voor !  Geen grenzen, je fantasie bepaalt alles.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Welkom Frits. Zie dat je niet zo ver van de plaats woont waar we af en toe al eens in vakantie gaan (Landal Beekbergen)
Veel plezier op dit gezellige forum
Met vriendelijke groeten
Peter

Kautenbach

Hoi Frits,

Leuk, welkom,  waar woon je in De Liemers?

Wim, werkzaam in oa de Liemers

Frits.

Mijn baantje staat in Westervoort.  ;D
H0, 2 rail, digitaal, automatisering komt later nog. ??
Tijdperk 1960-1980. Rangeerterrein bij containerfabriek in Noord-Nederland.

Kautenbach

Ha, ik werk aan andere kant van de brug, Frits, als je baantje staat, zijn we wel benieuwd  natuurlijk  ;D

philippe_007