Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Perron wachthuisje

Gestart door Wim66, 24 oktober 2016, 09:03:27 AM

Wim66

Jelle & Dani

Dank voor jullie reactie. Ik heb diverse keren getracht o a in St Vith dus waar veel Nederlanders komen dit te doen. Ze geven mij zelfs het adres niet eens. In Vielsalm dus ook waar vele NL komen dito. Ik heb daarom het maar opgegeven. Het schijnt dat dames en roddelbladen in de NL taal goede omzet hebben hier en voor de rest is alles in de F of D taal

Ik zal Luc eens gaan benaderen niet voor dat precies dat ene blad maar om toch maar eens lid te worden. Kan geen kwaad en is beter in de kringen van dit forum denk ik

in ieder geval dank nogmaals aan jullie allemaal

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

loebaske


Wim denk dat je Luc veel plezier zou doen om meteen je te richten tot  redactie@modelspoormagazine.be
zou het toch doorsturen naar de redactie omdat Luc al genoeg om zijn oren heeft, op dit mail adres kan je ook oude nr. bestellen en sturen dit persoonlijk naar je met veel plezier.

Wim66

Dank voor de tip Eric. Inderdaad is Luc niet een persoon die op een mailtje zit te wachten maar behoorlijk overladen is.

Maar dank voor de tip en zal het opvolgen

groet

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

PaulC

Wim,

kan je mij je e-mailadres bezorgen dan kan ik het artikel doorsturen.

mvg,

Paul

dani

helaas de nummers 70--100 ontbreken hier
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


Wim66

Peter

Dank voor je medewerking maar net helaas gaat dit terug tot 77 en net niet tot 76 Jammer nou toch maar toch dank voor je medewerking

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

Metpetergaathetbeter

ik denk dat dit ligt aan het feit van veranderen van uitgever of gewoon dat die anderen niet meer te verkrijgen zijn  :-\