Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 163

Gestart door Michael, 23 oktober 2016, 08:56:40 AM

Johnnytrein

Het modelspoorblad bij uitstek hier weer in de brievenbus aangetroffen
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Bolje

Deze keer ook terug vroeg in de brievenbus  :)
Vele groeten,
Ronald

tsjoektsjoek

MSM maakt het eind van de maand weer leuk ( zorgnota, energienota, gemeentelijke belastingen, huur/hypotheek.... )
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Metpetergaathetbeter

Kadastraal inkomen was je vergeten :-\

modelbaanHO

MSM zat gisteren in de brievenbus.
Vanmorgen al eens doorgebladerd.

Zoals steeds een gevarieerd nummer met mooie artikels en reportages.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Michael

Vandaag in Swifterbant bezorgd!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Hier ook in de bus beland voor het weekend.
Bij het lezen toch weer een zetduivel gevonden in het artikel over de expo: Onze baan heet Vaerwegh Dok en niet VaerEwegh Dok en de club is MTD ipv de vermelde MTB
Maar desondanks voelen we ons vereerd met de foto's in het blad en de aankondiging van een vervolgbezoek.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

trainspottingjr

Ook hier is het nummer gearriveerd en eens in snel tempo doorbladerd.

Alweer een pracht van een nummer dat met de nodige tips en nieuwigheden zijn mannetje mag staan

Ga het allemaal nog is rustig doorlezen

Groetjes
Jelle
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

argilla

Citaat van: SuSke op 06 november 2016, 16:07:08 PM
Hier ook in de bus beland voor het weekend.
Bij het lezen toch weer een zetduivel gevonden in het artikel over de expo: Onze baan heet Vaerwegh Dok en niet VaerEwegh Dok en de club is MTD ipv de vermelde MTB
Maar desondanks voelen we ons vereerd met de foto's in het blad en de aankondiging van een vervolgbezoek.




hhaha ja niet de enige zetduivels foutjes  van de maand......denk dat de "makers" nog onder invloed waren van.... ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

loebaske


Ga nog wat artikels sparen om te lezen tot volgende week als ik van de operatie tafel kom.
Wat me enorm aansprak was de reportage over de extrusie van de Maquett modelbouw profieltjes, heb 16j extrusie gedaan, dan wel
bouwprofielen en zachte PVC slangen (tuinslang/groene aqua darm/transparante voor allerlei toepassingen)

Snobby Crash

Gisteren nog steeds niet in de bus...
ben toch wel vergeten mijn abonnement te verlengen zeker...

:-(

Geert

Johnnytrein

Eric, Als ik het goed lees gaan ze jouw darm dus vervangen door een soort tuinslang ;-)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske


Zo is het niet, is eerder weer aan men voetje dat terug onder het mes moet... :(

jean-luc

Het is een heel mooi nummer!  :)

philippe

#29
Beste redactie,  is het mogelijk om een sporenplan van de prachtige modulebaan 'Oeversijde' te plaatsen? Op basis van de foto's kan ik me wel een idee vormen, maar een volledig overzicht zou toch leuk zijn  :)
Oeps - vraag past precies beter bij topic 'Aanvullingen bij artikels' ?