LS Models I10 : status : leverbaar...

Gestart door eve, 22 oktober 2016, 22:50:29 PM


deurenkletser

Er zou een fout zitten in een van de sets. Geen idee of ze het allemaal hebben. Meer op:

http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,71176.30.html

chef garde

Neen, gelukkig hebben ze het niet allemaal.  Heb uw draadje gevolgd, net toen mijn set LSM 42063 verzonden werd.  Enige "schrik" dus om dezelfde ongelukkige rijtuigen te ontvangen dus ...  Maar gisteren werden ze geleverd en heb ze meteen deftig bekeken, in mijn set zit de vervelende fout niet.

Ik zou u aanraden Davy, om met LSM contact op te nemen en uw set te vervangen door een correcte set!

Fretbol

Ook hier een correcte set 42063, het moet inderdaad een foutje van LSM zijn :(

deurenkletser

Gelukkig is het niet mijn set die niet in orde is. Die van mij is gelukkig ook OK. Ik heb het hier maar gepost om andere mensen te waarschuwen dat ze ook goed kijken, dat hun set zeker in orde is.

Davy

Een klein vraag over de I10 new look en orange look. Zijn er nog mensen die ondervonden dat deze rijtuigen nogal vibreren tijdens het rijden?
Ik had meteen door dat de isolatiebusjes in de wielen niets waard zijn en heb ze vervangen door degene die ik nog liggen had.

loco

Ik heb vijf rijtuigen (2 sets). Geen enkele van deze wagens waggelen.

De fout in één van de sets (een raam met schuiframen in een rijtuig met airco) is een eenmalige fout in één rijtuig. Ik heb hiervoor contact gehad met LSM en zij bevestigen dat dit een fout is bij de montage. Wat hier verkeerd gegaan is, begrijpen ze zelf niet. Waarschijnlijk foefelaré van één van de werknemers die snel een probleem moest oplossen.

Davy

Nu ja, niet dat het een groot probleem is voor mij :) ze rijden perfect nu en het zijn trouwens prachtig afgewerkte rijtuigen.

chef garde

Iemand al de oranje rijtuigen in zijn/haar bezit??

Davy


Metpetergaathetbeter

de I1O'en die op Luxemburg reden die al dan niet met airco, ik dacht internationaal met airco maar wordt een rit naar Luxemburg als internationaal beschouwd ?

Sicco

Het reed allemaal internationaal, maar in Eurocity's moesten aircorijtuigen zitten. Op Luik-Luxemburg reden met name niet-airco's maar de airco's zaten er regelmatig tussen.

Metpetergaathetbeter


Jurgen

#13
Citaat van: chef garde op 14 november 2016, 13:35:37 PM
Iemand al de oranje rijtuigen in zijn/haar bezit??

Ikke, de 42065. 42066 is besteld want was uitverkocht in de winkel en de andere 2 sets, tja, iets met een dikke man en rood pak enzo...
Heb geen baan en kan dus niets testen, maar het zijn wel mooie rijtuigen!

Er zijn wel enkele duidelijke verschillen met de oude productie. Zo zijn de ramen blijkbaar gewijzigd en dan bedoel ik dat ze precies dichter op elkaar staan. Draaistellen zijn ook gewijzigd zoals geweten en de witte streep is geen echte witte streep maar eerder grijs. Het verschil met de oude rijtuigen valt echt op.
De opschriften zijn ook zuiverder dan die van de oude productie en die waren toen al vrij duidelijk.

Afin, blij met de aankoop.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.