De 6de minibaantjeswedstrijd (2018)

Gestart door Michiel, 17 oktober 2016, 11:13:27 AM

Opazwitserland

Het komt kort op.  Ben razend benieuwd .  We zitten in de eindfase van LA COMBAZ museumdag.
Hebben nog wel wat werk en zit momenteel voor drie weken in Zwitserland.  Nadien nog 10 dagen om de laatste plooien glad te strijken.
Vraagje.  Wordt het baantje de vrijdag al geplaatst?

doomslu

Citaat van: Opazwitserland op 13 september 2018, 22:05:01 PM
...
Vraagje.  Wordt het baantje de vrijdag al geplaatst?
Dat mag, het mag ook op zaterdagmorgen.

Alle deelnemers krijgen heel binnenkort nog een mail met alle info. Ik ben er aan bezig...  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

Het zijn de spreekwoordelijke laatste loodjes... Ik zal blij zijn als de beurs start, dat betekend dat in principe alles achter de rug zou moeten zijn. Ik hoop nog een week speling over te houden om rustig alles nog eens na te kijken en de laatste hand te leggen en om eventuele verbeteringen aan te brengen.  :) :P

SuSke

Hier gewoon "loodjes", die laatste zijn zelfs nog niet in het zicht maar we werken naarstig verder om ook die "laatste" klaar te hebben  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: Val-Rikard op 14 september 2018, 10:32:10 AM
Het zijn de spreekwoordelijke laatste loodjes... Ik zal blij zijn als de beurs start, ...
Ik ook!  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

Citaat van: doomslu op 14 september 2018, 10:56:01 AM
Citaat van: Val-Rikard op 14 september 2018, 10:32:10 AM
Het zijn de spreekwoordelijke laatste loodjes... Ik zal blij zijn als de beurs start, ...
Ik ook!  ::)

Opnieuw mijn hoed af voor al de personen die achter en voor de schermen de beurs tot een succes maken. Voor ons stopt het als de beurs afgelopen is, voor een aantal is er gegarandeerd nog een pak werk nadien. Wat de laatste loodjes betreft zit mijn bakje ook nog vol met een pak loodjes... Ik ben wel al begonnen met afvinken, maar dat wil niets zeggen, ieder vinkje is een hoop werk. Het is eerder een morele ondersteuning.  :P :P :P ::) ??? :o :( >:( :( ;)

Opazwitserland

Honderd procent gelijk Rik.  Hoed af voor de inrichters.

doomslu

Zonder te willen stoefen zou ik willen zeggen dat je er versteld van zou staan hoe klein het team is.
Gelukkig hebben we op de expo zelf talrijke helpende handen. Waarvoor alvast dank.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

Citaat van: doomslu op 14 september 2018, 17:31:14 PM
Zonder te willen stoefen zou ik willen zeggen dat je er versteld van zou staan hoe klein het team is.
Gelukkig hebben we op de expo zelf talrijke helpende handen. Waarvoor alvast dank.

Ik begrijp je goed Luc... :) :) ;)

SuSke

Deze wedstrijd is ook weer voorbij. We hebben er van genoten. De stress thuis was soms om te snijden, maar...
Voor mij was het een mooie aanzet naar een baantje thuis.
Hoewel datgene dat gepresenteerd werd op de expo nog verre van klaar was, toch veel lovende commentaren mogen ontvangen, vooral om de kleine hoekjes en verrassende perspectiefjes. Een stimulans om zeker verder te doen, en wie weet... deelnemen met een vervolgstukje...  ::)

Een zaak voor de organisatoren: schep duidelijkheid in je reglement, en geef ook even door aan welke criteria je waarde hecht.
Iemand die bv. zijn materiaal niet wil vervuilen, valt al uit de boot omdat hij volgens de keuringscommissie aan dat criterium niet voldoet, maar dat staat niet in het reglement...
Ook al aangehaald de mate van zelfbouw, verbouw, bouw van allerhande onderdelen of hele stukken...
Geen verwijt, want ik was op sommige punten nog niet klaar geraakt, maar soms is iets meer duidelijkheid wel een stimulans om net dat ietsje verder te gaan. kwestie van de lat hoger te leggen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbouwpatrick

Door medische omstandigheden moeten afhaken maar als alles goed blijft dan proberen we zeker in 2020 iets te maken als er dan nog een minibaantjeswedstrijd of diorama wedstrijd wordt ingericht.

Rangeerduivel

Vraagje aan de organisator(en)

In de veronderstelling dat er een 7de minibaantjeswedstrijd komt in 2020,
Zal het wedstrijdreglement veel afwijken van dat in 2018?

Wel belangrijk is  de maximum afmeting van het tentoongestelde gedeelte... :-\

als wij nu al kunnen plannen komt de deadline niet zo angstaanjagend over.... ;D ;D

;)

MoVi

Ik ga als het allemaal uitkomt ook meedoen deze keer. Wanneer inschrijven??
Het wordt een mini baantje op hoog niveau. Letterlijk en figuurlijk.
Inderdaad duidelijkheid over de voorwaarden svp.

Ronald Visser.
Ronald Visser

Metpetergaathetbeter

#133
en een duidelijker omschrijving van wat nu eigenlijk een baantje is . In de MSM gaf men eigenlijk een beetje"ridderlijk" toe dat men toch wel heel creatief omgegaan is met het reglement om de terechte winnaar(het was eigenlijk de beleving die er kop en schouder boven uitstak) aan te duiden. Hoewel het strikt genomen geen baantje was.Met geur,geluid,licht en beweging creeƫr je je geen baantje,zoals ik al reeds zei heel creatief uitgelegd om te rechtvaardigen wat eigenlijk niet was ! Men zou het dan creatiever kunnen oplossen en er een dioramawedstrijd met beweging van te maken

Dirky

Citaat van: MoVi op 03 november 2018, 15:57:56 PM
Het wordt een mini baantje op hoog niveau. Letterlijk en figuurlijk.

:) :) :)'t is moeilijk bescheiden te blijven...  :) :) :)