Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De 6de minibaantjeswedstrijd (2018)

Gestart door Michiel, 17 oktober 2016, 11:13:27 AM

doomslu

We dachten dat een goede formule geen wijzigingen behoeft.
Aan de slag hé mannen! Komaan.  ;)
En waarom geen (klein) forumgroepje oprichten?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Steeds weer de tweestrijd: verder werken aan mijn vast baan of eens meedoen aan de wedstrijd. Tijd kan ik geen twee keer spenderen. VREET LASTIGE KEUZE!   :-\
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

philippe_007


Gerolf

Wedstrijden meedoen is toch wel de moeite, ook al zet je een (groot) lopend project "on hold".

Ik heb intussen al wat wedstrijden gehad: 2 keer eigen minibaantje, één keer geholpen bij dat van een toffe mede-modelbouwer, twee keer de MTD-fragmentwedstrijd (en nu een derde buiten competitie) en er is de kofferbaan waar we met de club net aan begonnen zijn.

Marche-en-Bières is intussen erg stoffig geworden, en dat is natuurlijk wel jammer. Anderzijds leer je enorm van zulke kleinere projecten omdat je een pak meer uitdagingen aangaat, en minder het trage "bandwerk" van een groot project hebt.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

id, deelname is leuk...
Maar als je deadline moet halen (Mobexpo 2018) dan wordt het moeilijk om nog een minibaantje klaar te hebben tegen oktober 2018

just4fun

Zoals steeds pas ik.
Ik moet op m'n werk al heel veel te krappe deadlines halen, dat ik een deadline in m'n vrije tijd echt niet zie zitten.
Maar allen die de handschoen ook deze keer opnemen: succes!
Paul

Ronald

Oktober 2018? Mmmmm...... 1,5 jaar? Moet kunnen. Tis maar een minibaantje, hé? :) ;)

marc goovaerts

Citaat van: Gerolf op 28 april 2017, 10:23:25 AM
Marche-en-Bières is intussen erg stoffig geworden
Kleine tip: zet in de buurt een gewone emmer met koud water. Je zal zien dat die stof aantrekt als een magneet.
En wanneer je dat serieus begint te zien is het tijd om het water te verversen...

Val-Rikard

Hmmm...  Eens kijken of ik nog plaats heb in mijn kleine kamer...  ::) 

Groet, Rik

Ronald

Wat zijn precies de voorwaarden? Het blad ligt hier nog niet in de boekhandel.

loebaske


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald


Ronald

Reglementen doorgelezen, Luc. Zeker geïnteresseerd. 2 Mei start de inschrijving, wanneer mag je dan hier beginnen met het project?

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)