De 6de minibaantjeswedstrijd (2018)

Gestart door Michiel, 17 oktober 2016, 11:13:27 AM

marctje

Ik hoop snel op het nieuwe regelement, want ik ben op 2 zaken aan het broeden: zoals gezegd Nowhere Town en nu is er iets bijgekomen (in gedachte) nml. Great shop met grote G (schaal aanduiding).
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

modeltreinbart

het reglement zal pas in het mei nummer staan dus in 169.
Wat ik al vernomen heb is dat er niet veel veranderd zal zijn, enkel dat nu de baan maar langst 1 zijde bekijkbaar mag zijn.
Was ik niet de voorloper in 2014 dat mijn baantje langs 2 zijden bekijkbaar was?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007

nee, naast mij stond een baantje dat langs 3 zijden te bezichtigen was :-)  Zal eens moeten opzoekn wat de naam van de baan is... (iets met houthakkers)


modeltreinbart

ja dat is waar ik dacht dat het een smalspoor baantje was maar weet de schaal niet exact was in ieder geval groter dan H0 .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007


modeltreinbart

Zou kunnen het is nu ook al 3 jaar geleden dat ik het baantje gezien heb.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

doomslu

Citaat van: modeltreinbart op 28 maart 2017, 14:10:44 PM
het reglement zal pas in het mei nummer staan dus in 169.
Wat ik al vernomen heb is dat er niet veel veranderd zal zijn, enkel dat nu de baan maar langst 1 zijde bekijkbaar mag zijn.
Was ik niet de voorloper in 2014 dat mijn baantje langs 2 zijden bekijkbaar was?
Allez, dat is goed om weten, want ik ben die aankondiging aan 't schrijven en ik wist dat niet...  :o

Voor alle duidelijkheid: er is nog niets over een eventuele reglementswijziging beslist.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Je gaat toch een ei moeten leggen voor de volgende editie...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marctje

Citaat van: Havoc op 28 maart 2017, 21:54:53 PM
Je gaat toch een ei moeten leggen voor de volgende editie...
Ja, liefst wel. Dat idee is al uitgebroed in mijne kop en op pc, maar als Luc nu met een kip komt dan zit ik hier met de veren en wordt het spek met eieren. En ik zou willen starten, dus daarom op 7 april naar Dortmund om ideeën en eventueel modellen te scoren ( geen fotomodellen maar voertuigen en mannekes in G schaal)
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Johnnytrein

Marc, zijn er dan geen foto modellen in schaal G ? :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

modeltreinbart

Ja luc dooms , het zou interessant zijn dat we toch al iets meer weten daar dat de plannen bij de meeste er al zijn of toch in ieder geval de richting waar ze in willen slagen.
Maar begrijpelijk dat het dan oneerlijke concurrentie is tegen over de niet forum gebruikers.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

mnieuwlaet

Ik las dat het reglement voor 2018 hieronder moet komen... maar dat zal ergens volgende week met het verzenden van het magazine gebeuren zeker?

marctje

Citaat van: marctje op 28 maart 2017, 22:12:49 PM
Citaat van: Havoc op 28 maart 2017, 21:54:53 PM
Je gaat toch een ei moeten leggen voor de volgende editie...
Ja, liefst wel. Dat idee is al uitgebroed in mijne kop en op pc, maar als Luc nu met een kip komt dan zit ik hier met de veren en wordt het spek met eieren. En ik zou willen starten, dus daarom op 7 april naar Dortmund om ideeën en eventueel modellen te scoren ( geen fotomodellen maar voertuigen en mannekes in G schaal)
In €niets kunnen scoren op vrijdag maar de dag erna op de rommelmarkt in de hangar 27 in Edegem een Ford Mustang Boss429 model 1970 in schaal 1/29 gevonden voor 10€. Waarom zoveel km. als het te voet 5 min. wandelen was.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

doomslu

Citaat van: mnieuwlaet op 23 april 2017, 15:18:27 PM
Ik las dat het reglement voor 2018 hieronder moet komen... maar dat zal ergens volgende week met het verzenden van het magazine gebeuren zeker?
Klopt, de officiële start is als het magazine in de bus valt...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marctje

Regelement gelezen, en blij dat er wezenlijk niets veranderd is aan de afmetingen. G project kan stilaan van start gaan.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub