2302 vbv/msm

Gestart door rixke rail, 09 oktober 2016, 16:53:39 PM

rixke rail

Zonder woorden :



Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

the_gold


stevend

knap dat dit initiatief genomen wordt met telkens dezelfde treinwinkel (of fabrikant ).
Dat bewijst nog maar eens hoe toegewijd deze heren zijn tegenover de modelspoorders .

Ikzelf heb deze duikbril niet vanwege verkeerd tijdperk , je kan ook niet alles sparen he .
Maar met deze afwerking kijk reikhalzend uit naar hun reeks am 54 !
Dat belooft ...

Jurgen

Ik ben al een beetje benieuwd naar het model voor 2017. Al hoop ik dan tegelijk dat het deze keer nog eens een model is dat ik niet zal aankopen. Kwestie van de portemonnee ook wat te sparen.  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Davy

Blijft een mooie loc die 23. Stond er elke avond naar te kijken wanneer hij op het zijspoor werd gezet.

krispy

Ik heb vandaag pech , zet men 2302 op de baan en plots geen beweging meer , motor wel draaien
Wat is er voor gevallen , de twee ringetjes met pinnetjes die aan de buitenkant van de aandrijvingsas zitten waarop de carcand naar de motor gevestigd is hebben beide een breuk waardoor ze zot draaien en geen overbrenging meer hebben 😣
Gelijk een fotootje van genomen en mailtje naar VB met de vraag naar twee reserve stukjes,hopelijk snel geleverd zodat hij opnieuw in dienst kan
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

OlivierV

Citaat van: krispy op 10 december 2019, 21:59:36 PM
Ik heb vandaag pech , zet men 2302 op de baan en plots geen beweging meer , motor wel draaien
Wat is er voor gevallen , de twee ringetjes met pinnetjes die aan de buitenkant van de aandrijvingsas zitten waarop de carcand naar de motor gevestigd is hebben beide een breuk waardoor ze zot draaien en geen overbrenging meer hebben 😣
Gelijk een fotootje van genomen en mailtje naar VB met de vraag naar twee reserve stukjes,hopelijk snel geleverd zodat hij opnieuw in dienst kan
Moet binnenkort mijn 5525 ook eens open doen. Die vertoonde onlangs in Gangelt tot 3x toe op 2 dagen tijd dergelijk gedrag, motor staan draaien en loc geen cm vooruit geraken ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

krispy

Waarschijnlijk hetzelfde ,kunststof waarschijnlijk te iets dun en broos geworden 😟
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

OlivierV

Citaat van: krispy op 10 december 2019, 22:13:25 PM
Waarschijnlijk hetzelfde ,kunststof waarschijnlijk te iets dun en broos geworden 😟
Net nagekeken, cardans etc zien er wel goed uit en hij rijdt nog altijd ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan