Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 162

Gestart door Michael, 25 september 2016, 12:18:23 PM

philippe_007

In Puurs ook in de bus gevallen... Weer lectuur voor dit weekend als mijn zoon aan het trainen is in Merksplas

Cozzy

Gezien de huidige hectiek met de aankomende expo: een dikke proficiat voor het hele team om toch maar weer een MSM tevoorschijn te toveren... over krachttoeren gesproken!
Eveneens een extra pluim voor de fraaie cover (niet dat de andere dat niet zijn maar deze springt er echt uit vind ik 8))
En wat de komende expo betreft... Keep up the good work!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Thommy

Citaat van: Cozzy op 29 september 2016, 20:42:54 PM
Gezien de huidige hectiek met de aankomende expo: een dikke proficiat voor het hele team om toch maar weer een MSM tevoorschijn te toveren... over krachttoeren gesproken!
Eveneens een extra pluim voor de fraaie cover (niet dat de andere dat niet zijn maar deze springt er echt uit vind ik 8))
En wat de komende expo betreft... Keep up the good work!

Groeten,
Tom

en mooi boekje. En blijkbaar worden onze modellen ook uitgeleverd. Nog meer chapeau
Greetz

Thommy

doomslu

Ik heb ook deze avond het inkijkexemplaar en de website niet in orde gekregen.  :-\
Wat teveel werk gehad aan een ander boekske dat morgen naar de drukker moet: de brochure die iedere bezoeker aan de expo gaat krijgen bij het binnenkomen. Een extra mini-editie van MSM, met daarin het plan en een foto met korte beschrijving van alle modelbanen, plus wat info van sommige handelaars.

... morgenavond is 't weekend!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eddy

Het is U vergeven Luc ;) ;)

groeten eddy

Johnnytrein

Ik heb een idee om de Luc in de bloemen te zetten. We geven hem een jaar abo op Modelspoor magazine cadeau. ;-)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

trainspottingjr

Vandaag het nummer ook hier ontvangen, is weeral een prachtexemplaar niks dan lof voor de redactie en medewerkers om dit alles weer klaar te spelen

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

OlivierV

Citaat van: loebaske op 25 september 2016, 12:30:49 PM

Alles wat te maken heeft met de expo in Leuven, voorlopig nog niets te vinden op de site van MSM/TTM
Jawel toch?

http://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 september 2016, 16:13:03 PM
staan bovendien symphatieke gasten in ! ;D ;)
't Schijnt he. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Vandaag MSM 162 ook uit de bus gehaald, zit momenteel met een halve woning zonder licht dis lezen zal voor later zijn.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Voor de pechvogels die het nummer nog niet hebben heb ik het inkijkexemplaar online gezet.
http://www.modelspoormagazine.be/Previews/MSM162
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#25
Citaat van: Johnnytrein op 30 september 2016, 14:29:00 PM
Vandaag MSM 162 ook uit de bus gehaald, zit momenteel met een halve woning zonder licht dis lezen zal voor later zijn.
andere kant met licht van het huis zou een optie kunnen zijn ? ;D ;)

Johnnytrein

#26
Off topic mode aan " Hoe komt het dat ik geen smiley kan plaatsen? Heeft dat misschien met windhoos 10 te maken?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 01 oktober 2016, 09:37:13 AM
Off topic mode aan " Hoe komt het dat ik geen smiley kan plaatsen?
???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Citaat van: Johnnytrein op 01 oktober 2016, 09:37:13 AM
Off topic mode aan " Hoe komt het dat ik geen smiley kan plaatsen? Heeft dat misschien met windhoos 10 te maken?
Heb ik op mijn laptopje ook - kan die icoontjes niet meer aanklikken sinds er windows 10 op staat.
Handmatig maken met leestekens kan natuurlijk wel ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gardevil

Net terug uit verlof en nr. 161 en 162 op de mat. Kan ik deze maand twee magazines lezen :)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?