Auteur Topic: Code 83 driewegwissel  (gelezen 3027 keer)

Offline Cozzy

  • Forumlid
  • Berichten: 506
    • ailleurs-niverance
  • Voornaam: Tom
Re: Code 83 driewegwissel
« Reactie #15 Gepost op: 23 september 2016, 21:14:13 pm »
Hoi Erik,

bedankt voor de foto's!
Ik begrijp je terughoudendheid als ik de foto zie... echter denk ik dat wanneer de wissel eenmaal ook is voorzien van ballast en weathering het geheel visueel nog wel aanvaardbaar is. Het blijft een compromis natuurlijk.
Alvast bedankt voor de fotobijdrage  ;)

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Offline Gerolf

  • Administrator
  • Forumlid
  • Berichten: 19.744
    • Marche-en-Bières
  • Voornaam: Gerolf
Re: Code 83 driewegwissel
« Reactie #16 Gepost op: 24 september 2016, 00:24:04 am »
...het grote verschil. Tillig Elite is veel eleganter, fijner.

... en als je de rails gebruikt als basis voor zelfbouw is het helemaal de max  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Offline AFB

  • Forumlid
  • Berichten: 211
  • Gewoon omdat het kan
    • Fotostop.be
  • Voornaam: Arno
Re: Code 83 driewegwissel
« Reactie #17 Gepost op: 25 september 2016, 07:52:04 am »
Misschien dat dit topic je wat kan helpen: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,24107.0.html

Ik zat met hetzelfde probleem. Uiteindelijk heb ik voor een asymetrisch driewegwissel gekozen van Roco alhoewel dit geen code 83 is.

Vriendelijke groeten,

Arno
Flickr: https://www.flickr.com/photos/spoorstad/
Website: http://www.fotostop.be
Bouwt aan de spoorlijn Evelinnez (B) - Arneaux (F), een fictieve jaren negentig diesellijn in h0. https://www.flickr.com/photos/spoorstad/sets/72157648837672058/
Lid van MSV Post B, Roosendaal. http://www.msvpostb.nl