Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Workshop landschapsbouw MSVD

Gestart door Michael, 18 september 2016, 15:50:14 PM

mark7758

Helaas Micheal. :'(
Ik heb dan nachtdienst. En zit ergens tussen mijn 4de en 5de nachtdienst. Dus dat gaat hem niet worden dit jaar.
Is altijd goed geregeld.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

Citaat van: mark7758 op 09 oktober 2016, 14:30:08 PM
Helaas Micheal. :'(
Ik heb dan nachtdienst. En zit ergens tussen mijn 4de en 5de nachtdienst. Dus dat gaat hem niet worden dit jaar.
Is altijd goed geregeld.

Mark jammer dat je er niet bij bent, bedankt voor het compliment.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Helaas gaat de workshop a.s. zaterdag niet door!! Krasje op de auto van Evan :'( :'( :'(
Volgende datum was al gereserveerd als deel 2 van de workshop maar wordt nu deel 1, zaterdag 3 december '16.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Citaat van: Michael op 19 oktober 2016, 17:00:27 PM
Helaas gaat de workshop a.s. zaterdag niet door!! Krasje op de auto van Evan :'( :'( :'(
Volgende datum was al gereserveerd als deel 2 van de workshop maar wordt nu deel 1, zaterdag 3 december '16.

Krasje???  :o
Ik hoop dat ik hem nog terugzie...  ;) :)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

.....Ik lees; dat wordt een krasje op Michael..... 8) 8) 8)

Gekheid, Balen voor allen..

mnieuwlaet

Is je auto dan toch door de trein geraakt Evan? 😉
alle gekheid op die stok, als er geen menselijk leed is zijn we al blij.

Gerolf

Citaat van: mnieuwlaet op 20 oktober 2016, 09:25:16 AMalle gekheid op die stok, als er geen menselijk leed is zijn we al blij.

Zie topic "dedju toch" - er is wel leed ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Afgelopen zaterdag was het zover, voor de liefhebbers een link naar de foto's

https://goo.gl/photos/GezziimSfzN8qUua7
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Doornroosje


mark7758

Zie dat ik genoeg gemist heb.
Jammer.
Maar ik kijk uit naar de volgende sessie vervuilen in 2017. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

Deel 2 zal op 4 februari 2017 worden gegeven, helaas VOL!!!

Weatheren gaan we de workshop houden op 4 maart 2017 daar zijn nog plekken vrij.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

BC911

Na weer een leerrijke dag afgelopen zaterdag deze week maar eens een eerste poging gedaan om zelf struikjes te maken. Je zou denken, dat kan toch niet moeilijk zijn, maar als ik dan de foto's bekijk, dan zie ik dat er nog best wat snoeiwerk is  ;). Verder vind ik m'n eerste creatie te groot lijken voor struiken, het zijn bijna fruitbomen geworden ...







Maar zoals altijd, weer wat gedaan, geleerd en vooral plezier eraan beleefd  :)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

oebr

Op een zuiderse baan moeten ze wel al bruikbaar zijn Bert.
Heb ook al wat sisaltouw bij elkaar gezocht, maar ik ga eerst nog wat virussen moeten verjagen voor ik daar begin in te snoeien;

Ook eens naar de winkel moeten gaan om een tube alabastine of polyfilla; heb jij dat ook gebruikt voor je betonplateau ?

grtjs, Red

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

mahtoska1

Toch een goed begin Bert. En al doende leert men.

evan

Bert, niet slecht en als je ze te groot vindt, duw ze gewon wat dieper in je bodem.  Dan gaan ze terug wat dichter en zijn ze lager  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.