Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk 2017?

Gestart door loebaske, 27 augustus 2016, 09:07:45 AM

Gert1

Ik zie twee enthousiaste reacties die erop wijzen dat Genk in de toekomst weer doorgang zal gaan vinden. Maar daarboven een verwijderd bericht.
Dit roept allerlei vragen op. Misschien handig als er duidelijkheid wordt gegeven? Ik hoop van ganser harte dat Euromodelbouw in de toekomst weer terugkeert. Altijd een bijzonder prettige sfeer daar.

mvg,
Gert

doomslu

Uit goed ingelichte bron weet ik dat er veel kans is dat er in 2019 opnieuw een Euromodelbouw zal doorgaan.
Hoe waar en wanneer is nog niet duidelijk, maar de rechtstreeks betrokkenen zullen dat wel tijdig bekendmaken.
Het is in elk geval goed nieuws, als het uiteindelijk doorgaat.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gert1

Dankjewel Luc. Dat is uitstekend nieuws!   :)

mvg,
Gert

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gert1

Misschien is het geen eens een gek idee om Euromodelbouw in MECC Maastricht te gaan houden.
Dat is behoorlijk dichtbij Genk. En feitelijk nog steeds in Limburg.   ;)

mvg,
Gert

sdz1976

#36
Tis oficieel nu:

Euromodelbouw is er terug in 2019


http://www.euromodelbouw.be/

Wie dat bedenkt 3 grote evenementen in hetzelfde weekend in ons kleine Belgenland weet ook waar hij aan begint hoop ik  ???


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Michael

Goed nieuws Samuel maar welke andere evenementen vinden dan plaats?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

sdz1976

Mtd Als sinds jaar en dag op zelfde datum en Mobexpo die in de moment van euromodelbouw was gaan zitten.



Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Ronald


SuSke

Inderdaad in het zelfde weekend als de MTD-tentoonstelling.
Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, maar de MTD-tentoonstellingen staan in de kalender tot 2021 en besprekingen met de gemeente zijn bezig om nog verder vooruit te kunnen programmeren, steeds in het weekend 1 volle week voor de herfstvakantie.

Ik begrijp dat de reservaties van zalen problematisch kan zijn en ver vooruit denken vraagt, maar dat doen we allemaal.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Hallo iedereen,

Omwille van organisatorische redenen (zaal- en tijdsproblemen) hebben wij MOBEXPO 2019 (weekend van 19-20 oktober) verplaatst naar 18 en 19 april 2020.     

Na de communicatie van Genk is dit eigenlijk geluk bij een ongeluk voor ons.  Wel balen voor MTD, zeker omdat ook beide besturen aan het denken waren naar een oplossing voor de toekomst.

Een aangepaste communicatie komt er nog..  nu eerst 2018 verder in orde maken.

namens de werkgroep MOBEXPO

Tim Somers

SuSke

Citaat van: Ronald op 19 november 2017, 20:43:08 PM
Mooi dat ze ermee doorgaan!

het is niet meer de Hoeseltse die er mee doorgaat. De organisatie zit bij Dipro, de mensen achter de ruilbeurzen in Gent, Antwerpen en Malle.

De mail over de datum is al vertrokken en ze gelijk maar even de data voor 2021 en 2022 doorgegeven.
Niet geschoten is per definitie mis geschoten.
David heeft Goliath ook klein gekregen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald

Citaat van: SuSke op 19 november 2017, 21:49:38 PM

het is niet meer de Hoeseltse die er mee doorgaat. De organisatie zit bij Dipro, de mensen achter de ruilbeurzen in Gent, Antwerpen en Malle.


Ik heb begrepen dat Danny (Smets) gewoon dat blijft doen wat hij tot nu toe gedaan heeft, een mooie show organiseren. Wie er verder bij komen heb ik van hem verder niet vernomen ;)

SuSke

Citaat van: Ronald op 19 november 2017, 21:57:42 PM
Citaat van: SuSke op 19 november 2017, 21:49:38 PM

het is niet meer de Hoeseltse die er mee doorgaat. De organisatie zit bij Dipro, de mensen achter de ruilbeurzen in Gent, Antwerpen en Malle.


Ik heb begrepen dat Danny (Smets) gewoon dat blijft doen wat hij tot nu toe gedaan heeft, een mooie show organiseren. Wie er verder bij komen heb ik van hem verder niet vernomen ;)

Ik heb de contactgegevens van de organisator gekregen van een lid van de hoeseltse ... en dat was overduidelijk.
Misschien dat Danny zijn ding mag blijven doen, de organisatie zit in ieder geval niet meer bij hen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.