Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk 2017?

Gestart door loebaske, 27 augustus 2016, 09:07:45 AM

loebaske


Oeps dat is slecht nieuws dat Euromodelbouw er mee stopt  :(

Ronald

Citaat van: PeterVG op 27 augustus 2016, 08:54:33 AM

Euromodelbouw heeft zijn laatste expo gekend. Zij houden er mee op omdat de risico's te groot worden.

Peter, zou je daar een bronvermelding bij willen doen? Naar mijn weten gaat 2017 gewoon door.

PeterVG

Citaat van: Ronald op 27 augustus 2016, 23:58:35 PM
Citaat van: PeterVG op 27 augustus 2016, 08:54:33 AM

Euromodelbouw heeft zijn laatste expo gekend. Zij houden er mee op omdat de risico's te groot worden.

Peter, zou je daar een bronvermelding bij willen doen? Naar mijn weten gaat 2017 gewoon door.

Van de week bij Olaerts langs geweest en daar de bevestiging gekregen dat de Hoeseltse Treinclub stopt met Euromodelbouw in Genk. De extra lasten vanwege de overheid hebben de doorslag gegeven om deze beslissing te nemen. Verder had ik dit nieuws uit zeer betrouwbare bron van een vaste medewerker aan de expo. U hoeft dus geen verwarring te zaaien.

mnieuwlaet

Jammer mooie expo en leuk dat er ook andere takken van de modelbouw aanwezig waren.
Daar Kon je altijd iets van leren.

doomslu

Ik kan dit bevestigen, want mijn info komt van de organisator van Euromodelbouw zelf.
Er is een kans dat ze toch nog 'iets' organiseren, misschien op een kleinere schaal.
Afwachten... Wie weet staat er daar nog iemand op die het wel wil organiseren of veranderen ze nog van gedacht?
Ik hoop het.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Mijn hoop is ook groot en dat de mensen van MOBexpo succesvol mogen verder doen...
Nu alles in de schaal gooien voor MSM/TMM expo

Ronald

Citaat van: doomslu op 28 augustus 2016, 09:24:26 AM
Ik kan dit bevestigen, want mijn info komt van de organisator van Euromodelbouw zelf.

Dan is dat heel jammer. Ik heb Danny (Smets) aangeschreven maar nog niets gehoord van hem. Vond Euromodelbouw altijd een mooie show die een mooi beeld gaf van de diverse takken van modelbouw.

Deze zal gemist worden..... :(

Metpetergaathetbeter

#7
 :'(

sdz1976


Ze zal zeker en vast gemist worden!!


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

sdz1976

#9

Van deze kant is er wel appreciatie voor de jarenlange inzet van de organisatie.
Vooral de uitdaging, van in al die takken te gaan schouten om overal hoogstaande modelbouw te vinden mag je niet onderschatten.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Jurgen

Jammer dat Euromodelbouw niet meer doorgaat. Ik ben er jaren vaste klant geweest, vanaf het moment dat ik over die expo las in onze toenmalige lectuur. Dat moet ergens in de jaren 90 geweest zijn.

Het is wat het is. Gelukkig is er de Modelspoorexpo en kunnen we ook naar ontelbare opendeurdagen van verschillende clubs gaan. Vervelen zullen we onszelf zeker niet doen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Ik kreeg een tip van een forumlid om de 'Euromodelbouw' discussie af te splitsen.
Als er geen bezwaar is ga ik dat straks doen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Dat zou wel eens beter zijn Luc, want straks zal het zijn zoals vaak in een draadje dat men niet meer weet wat/waar over het gaat...

doomslu

Citaat van: doomslu op 28 augustus 2016, 14:43:33 PM
Ik kreeg een tip van een forumlid om de 'Euromodelbouw' discussie af te splitsen.
Als er geen bezwaar is ga ik dat straks doen.
Gesplitst. Ik denk dat het beter zo is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald

Dank je Luc. Ik heb gisteren inderdaad een mail terug gehad van Danny Smets die daarin bevestigd dat zij niet doorgaan met Euromodelbouw in de huidige vorm. Hij geeft daar enkele redenen voor aan die voor veel risico's zorgen waardoor het evenement gevaar kan lopen.
Hij kan nog niks zeggen over een evt vervolg in een kleinere vorm en misschien komt die er nooit. Ik kan er in zoverre niks van zeggen.

We gaan het vervolgen, toch vind ik het heel jammer dat deze show niet meer plaats zal vinden.