Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 161

Gestart door 755philippe, 26 augustus 2016, 15:56:45 PM

Snobby Crash

gisteren ook in de brievenbus, het is weer een exemplaar
om handen en vingers af te likken !

;-)

Geert

DIORAMABOUWER

hier helaas niets ontvangen,maar veel tijd om te lezen zal er momenteel niet in zitten,elk vrij moment bezig met de afwerking van "HALTE STRAND" voor de MSKK expo.Reeds 2 avonden verloren met het opsporen van een kortsluiting,eindelijk gevonden,gr Marc
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Val-Rikard

Carrière De Petit Granit, een extra tipje van de sluier.

Op onderste afbeelding zie je de stoom locomotief van het type 030 TU die oorspronkelijk aan het Amerikaanse TRANPORTATION CORPS toebehoorde.
Aan het einde van de tweede wereld oorlog bleven enkele van deze maschines achter op het Belgische spoorwegnet.
Deze werden nadien toegewezen aan het depot van Brussel Midi-Schaerbeek en Antwerpen.
Van deze locomotieven belande er uiteindelijk één op het private spoor van Carrière de Petit Granit.
Een impressie van deze locomotief en groeve zal te bewonderen zijn op de 8ste Grote Modelspoor expo op 15 en 16 Oktober 2016

Rik Martens


evan

Dat ziet er veelbelovend uit Rik!

De organisatie van MSM expo gaat precies wat prachtbanen scoren voor oktober :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Had het te laat opgemerkt/gelezen dat de Rik en andere hun hartje sneller zullen slaan op de expo  ;)
er zal veel gedronken worden van al dat kwijlen op de expo  :D :D :D

doomslu

Ik ben heel tevreden als organisator dat ik verschillende nieuwe, hele mooie banen aan ons publiek kan tonen. Bedankt mannen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Je mag pluimen op je hoed steken Luc, meer dan verdient, ook al hebben we nog niets gezien, zal het bezoek meer dan waard zijn...

Val-Rikard

Citaat van: doomslu op 03 september 2016, 18:09:11 PM
Ik ben heel tevreden als organisator dat ik verschillende nieuwe, hele mooie banen aan ons publiek kan tonen. Bedankt mannen!

Luc,

Het is net omdat er zo een mooie beurs is dat het de moeite loont, het motiveert, het inspireert.
Dergelijk beurs kan alleen zo een uitstraling verkrijgen door mensen die daar intussen al meer dan 10 jaar hun schouders onder steken.
Dit alles onder de vleugels van Modelspoormagazine. Deze beurs is dan ook zowat "de" hoogmis van ieder recht geaard model spoor liefhebber.   

Bedankt mannen !   :) ;)

evan

Citaat van: Val-Rikard op 03 september 2016, 20:34:10 PM
Citaat van: doomslu op 03 september 2016, 18:09:11 PM
Ik ben heel tevreden als organisator dat ik verschillende nieuwe, hele mooie banen aan ons publiek kan tonen. Bedankt mannen!

Luc,

Het is net omdat er zo een mooie beurs is dat het de moeite loont, het motiveert, het inspireert.
Dergelijk beurs kan alleen zo een uitstraling verkrijgen door mensen die daar intussen al meer dan 10 jaar hun schouders onder steken.
Dit alles onder de vleugels van Modelspoormagazine. Deze beurs is dan ook zowat "de" hoogmis van ieder recht geaard model spoor liefhebber.   

Bedankt mannen !   :) ;)

Volledig mee akkoord!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Bedankt mannen, voor de steunende woorden.
Nu is het enkel aan het publiek... ten slotte hangt het succes van een expo enkel van hen af. En meteen ook de toekomst van alle expo's.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Ook nog ns een teaserke  8)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Goh, het wordt weer moeilijk om de beste baan van de expo te kiezen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Op je buik gevoel afgaan...

eddy

En wie gaat kiezen? een vakjury of de bezoekers?

Dat kan een groot verschil uitmaken.

groeten eddy

Houdini