Desiré

Gestart door rixke rail, 21 augustus 2016, 17:09:11 PM

Peter

Citeerdan heb jij pech die is in vakantie

Inderddaad,

Die heeft nu een welverdiende vakantie
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

#16
Die foto's ken ik op de site van VBV, >>> persoonlijk...zeg wel persoonlijk ga ik proberen hier een detail aan toe te voegen...
weet wel dat je niet alles kan tot in detail, aangezien ik ruime bochten heb en verkanting zou het wel eens kunnen lukken...

Eerst men model in handen hebben en verweren, werk aan de winkel... ;)






Peter

Citeerpersoonlijk ga ik proberen hier een detail aan toe te voegen

Met dunne bronsvederdraad moet dat lukken
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


Dat was ook mijn idee, zal het eens testen met wagons...

chef garde

Zullen die draadjes niet als extra bijgeleverd worden in een zakje???

OlivierV

Citaat van: chef garde op 22 augustus 2016, 15:34:35 PM
Zullen die draadjes niet als extra bijgeleverd worden in een zakje???
Zou wel mooi zijn en dan gewoon over de pinnetjes schuiven. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Svendw

Is er nog nieuws qua uitlevering? Hoor en zie er weinig er over/van verschijnen..
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

SuSke

Volgens de webstek van VBV zijn de eerste stellen  in DC toegekomen en worden deze in volgorde van bestelling uitgeleverd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Svendw

Sukse, is al eendikke maand zo... staat ook al van eind augustus dat de dc stellen voorbereid worden. Niet dat ik hun niet geloof, maar ik dacht een berg aan foto's en filmpjes te gaan zien.. en heb zelf nog niks gehoord over mijn DCC model.

Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

loebaske


De site van VBV staat maanden achter met info...

LockyLuke

ik zie op hun site :
De eerste Desiro stellen zijn bij ons aangekomen in DC,  de uitlevering gebeurt volgens besteldatum
en men stuurt een berichtje als het bestelde exemplaar er is

last update : 2016/09/26 , dus van vorige week  8) 
 

doomslu

Ik kreeg enkele weken geleden een bericht dat ik 'm mocht gaan ophalen, maar nog geen tijd gehad...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Een DC of DCC, dan weet ik dat het eerstdaags kan verwachten aan een mail of vraag als men bestelling kan geleverd worden in Leuven...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

De DCC en de sound versie zou voor later op het jaar gepland zijn. Logisch als je ziet wat zij allemaal te verwerken krijgen. Om maar iets te zeggen, ze zijn er toch maar in geslaagd om alle MSM modellen buiten te krijgen. Als dat geen prestatie is, weet ik het niet.
En dan spreken we nog niet over alle andere modellen die stelselmatig uitgeleverd worden. We worden teveel verwend  ::).
Ik ben eerlijk gezegd ook benieuwd naar dit model maar alles op zijn tijd. Je moet hen de kans geven om deze super modellen ook te realiseren  :).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren