Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wasserij in Z

Gestart door mdvholland, 14 augustus 2016, 17:29:37 PM

Michiel

Citaat van: mdvholland op 29 augustus 2016, 18:46:56 PM
Ha Michiel, grappig..  Het ís cellofaan, ik heb zelf achter de separate raampjes in en boven de deur en de bovenkant van het kamerraam achter het glas "glas-in-lood" printjes geplakt. Mijn opa en oma hadden een huisje dat hier op lijkt waar dat nog in zat. Maar daaronder kijk je toch echt ín de kamer  :D
Mmm, ik had dus toch interieur moeten aanbrengen.... Ik heb wel een tussenwandje gemaakt, met een printje van schuifdeuren, anders keek je dwars door het huisje heen.
;D Inderdaad grappig! Zo zie maar, dat in 2D (zo op foto) men zien wat men denkt te zien. In 3D was dat natuurlijk duidelijk. Misschien is een sober intereurtje (gordijnen, behang tegen de muur, een binnendeur... Wacht even! Dit is Z! Zo op de baan neergezet ziet men daar toch niets van! Met macrofotos tig maal vergroot krijg je natuurlijk wel dergelijke opmerkingen.  ::)

Mooie huisjes! ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)