Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

LS Models op I-net

Gestart door stoomlokje, 14 augustus 2016, 16:59:49 PM

stoomlokje

Hallo, beste forumleden ,

Ik heb de website van LS models nog eens willen bekijken. ???
Echter ik kan alleen zien wat er nieuw gaat uitkomen van rijtuigen en niets van bvb Duitse loc's of wagens , ook kan ik niet naar de oudere aankondigingen gaan van LS Models, >:( 

Komt LS Models niet meer met al deze info op het I-net ? :-\

Grtjs,
Saskia

Jurgen

Af en toe verdwijnt dat eens. En dan komt het weer terug.

Niet van wakker liggen, je bent toch pas zeker als het in de winkel ligt wat LS betreft...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Het duurde even voordat de Frank viel dat je met I-net internet bedoelde  :P

Zo te zien is het productieoverzicht weer niet goed geupload. Het laatste decennium wordt volgens mij dagelijks dat overzicht ververst - niet dat er het laatste decennium werkelijk iets aan aangepast is - maar het geeft de indruk dat men dagelijks iets update. Zo nu en dan is het een tijdje niet zichtbaar. Komt vast wel weer ene keer terug, niet dat iemand er nog iets aan heeft, maar goed het is leuk om te zien. Zo heb ik nog een dikke catalogus 2002/2003 liggen, waarvan de plaats in mijn boekenkasten in de loop van de tijd is verschoven van de sectie modelspoor via de sectie fictie naar de sectie humor.

Peter

Heb zo ook een katalogus liggen. Zat begin van het jaar samen met een dik pak andere katalogussen en folders die Hünerbein me stuurde.
Denk dat ie nog ergens op zolder in een doos zit, of anders reeds bij het oud papier gedaan.
Met vriendelijke groeten
Peter