Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Boeken

Gestart door Peter, 11 juli 2006, 10:54:04 AM

Anarchy

Wel als je gewoon in windows (XP, andere weet ik niet 100% zeker) de afbeelding opent word deze standaard met windows-viewer geopend. Nu moet je met de muis gewoon scrollen om in en uit te zoomen.

Jeroen

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Anarchy

Dat kan je daar idd ook voor gebruiken, maar voor hetgeen ik bedoelde heb je niks nieuws nodig [;)] Maak nu niet veel uit, gaat met beiden [:)]

loco

Heb foto opgeslagen en geopend met irfanview en acdsee en photoshop. Driemaal hetzelfde resultaat. Niet leesbaar. Zal het dan toch aan mijn ogen liggen. Ik vrees van niet. Ik denk eerder dat de scan in een te lage resolutie is opgeslagen. 384 x 546 pixels is net iets te laag. Zou minimus 1200 x 1600 pixels mogen zijn. Probeer het nog eens.
Loco

Anarchy

Wel het ligt niet aan het inscannen hoor. Want de afbeelding die ik uit zijn mailtje heb is perfect leesbaar. MAAR het ligt aan de server waar ik deze afbeelding geupload heb. Afbeeldingen groter dan 1 MB worden automatisch geresized (weet even het nederlandse woord niet [:I]). Dus daaraan ligt het. Ik probeer het even via een andere server.

*edit* ik kom even op het idee om het gewoon te uploaden om mijn eigen webruimte [:o)] Secondje ...
Lukt ni direct, tzal de vermoeidheid zijn. Kzal het morgen doen

janjozef

oef het lag niet aan mijn ogen, gelukkig

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

Heb het online gezet, klik even op de volgende link.

http://users.telenet.be/marklinH0baan/

janjozef

Het lag niet aan de ogen, staan nog enkele intressante boeken in. Kunt ge ter plaatse de boeken inkijken ?

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Het boek "B DIESEL" staat al lang op mijn verlanglijstje maar dat zal nog wel een tijdje duren want hij kost wel vrij veel (50?).

Havoc

Beter niet naar gekeken...kostelijk lijstje.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janjozef

niet kostelijker dan ergens anders boeken kosten nu eenmaal geld.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Ge moet mij niet zeggen dat boeken kostelijk zijn...om van boekenkasten nog maar te zwijgen! Maar als ik mijn telling maak wat ik  uit die lijst zou willen dan blijft er van mijn pr? niet veel over.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janjozef

ge zijt niet de enige zo zijn er nog.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem