Topic verwijderen?

Gestart door Bolje, 23 juli 2016, 08:07:19 AM

Bolje

Deze morgen kreeg ik deze mail:
Een topic dat jij in de gaten hield, is verwijderd door loebaske.
Met vriendelijke groet,

Het Modelspoormagazine forum team.


Gisteren kreeg ik ook al een soortgelijke mail. Ik dacht, er wordt 'gekuist' op het forum.

Maar het verwijderde topic van vandaag was er wel eentje die ik zelf had gestart.  :o
Wel een 'beetje' raar dat er een topic wordt verwijderd zonder dat de starter wordt verwittigd.
Indien iets verkocht is, zal de starter meestal zelf wel melden dat het draadje mag verwijderd worden, denk ik.
Misschien even over nadenken?  ;)
Vele groeten,
Ronald

loebaske

Klopt Ronald, heb toevallig op de verkeerde knop gedrukt...

Bolje

Ach, geen probleem

Wie niks doet,...

Dank voor de opheldering
Vele groeten,
Ronald

loebaske

Plaats het terug op mijn kosten  ;) ;)

Bolje

Citaat van: loebaske op 23 juli 2016, 08:40:57 AM
Plaats het terug op mijn kosten  ;) ;)
;D ;D ;D

Nu is mijn weekend pas goed begonnen
Vele groeten,
Ronald

59erke

Er zijn nog veel draadjes in te koop die verwijderd mogen worden hoor, o.a. enkele die ik heb opgestart
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

loebaske

Welke zijn het Koen, zet er anders bij "mag verwijderd worden"

Metpetergaathetbeter

misschien de mogelijkheid bieden aan de aanbieder zijn verkoop-topic zelf te kunnen verwijderen? :-\

gardevil

Normaal kan je in het backend van het forum instellen dat een draad x dagen na de laatse reactie automatisch gewist wort. Is dat ook hier geen optie?
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

loebaske

Te bekijken, natuurlijk moet je het ook daadwerkelijk doen, word nu vaak nog niet eens vermeld "VERKOCHT " heb items gevonden van 2012  :o :o

gardevil

Wat ik eigenlijk bedoel is dat het zo wordt ingesteld dat na x tijd zonder reactie het automatisch gewist wordt, zondr dat je zelf hiervoor iets hoeft te doen.

Lijkt me veel makkelijker dan nu stuk voor stuk te moeten wissen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Ferdi

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?topic=19005.45

Dit lijkt ook verwijderd te zijn. Spijtig, had alles al bij elkaar gezocht voor de oude Bedford NMBS Colli.

Kan het nog terug geplaatst worden?

Hartelijk dank,
Ferre

Steam.N

Draadjes automatisch laten verwijderen lijkt me gevaarlijk.
Stel dat aan een draadje maandenlang niets is bijgedragen, maar er zit een hoop interessante informatie in ...

Beter elk kwartaal of jaar een overzichtje van "oude" draadjes, en diegene die het startte even contacteren ...
Dat is geen massaal werk ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

AtMoPo

Ok, er mag gekuist worden. Maar pas op, EERST de topicstarter een mailtje sturen, minstens een maand wachten op reactie. En indien geen reactie dan pas overgaan tot verwijderen.
Anders is kan internet soms te klein zijn hoor Eric Loebaske. (Ik spreek uit ondervinding 😉)
AtMoPo

loebaske

Sommige zijn verwijderd buiten mijn wil, een vinkje kan soms gevaarlijk zijn  :-[
Bij de meeste hebben een PM of een melding gehad op hun draadje en wacht af, veel hebben al gereageerd dat het mocht verwijderd worden.
Jammer genoeg zijn er enkele door de mazen gegaan...