Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Website modeltrein Paradise

Gestart door TBCédric, 30 juni 2016, 14:11:40 PM

TBCédric

Ik koop tegenwoordig niet veel materieel meer. Mede omdat ik met andere dingen bezig ben en voorlopig ook andere prioriteiten heb. Lees fotografie enz..
Maar toch kijk ik eens sporadisch op de website van Patrick of op die van het spoor.

Toen ik naar de site van modeltrein-paradise surfte kwam ik ineens op een totaal andere layout, waarvan ik denk dat de website ook nog niet volledig klaar is. Waarom? Omdat er nog van die standaard foto's opstaan, samen met wat Latijnse teksten.
Die vind je standaard als invulling op een website-template.

Is dit door het jammere akkefietje dat Patrick en Moniek hebben meegemaakt of wouden ze al een tijdje de website vernieuwen?
Op dit moment is het voor mij nog een beetje onhandig, de kleuren zijn denk ik nog niet correct en sommige teksten moeten weg of veranderd worden, net zoals de foto's. Maar ik denk dat Patrick zijn werk hier nog van gaat maken en het er terug proper zal uitzien.
Dit is geen afbreuk of een geklaag, maar eerder een vaststelling.
Voor de geïnteresseerden, hieronder is de link naar de website.

http://www.modeltrein-paradise.be/shop/index.php

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Geert

Zeer vreemd, zal zijn website gehackt zijn?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Peter

CiteerZeer vreemd, zal zijn website gehackt zijn?

Denk het niet.
Patrick verkoopt ook Military model materiaal, volgens mij
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

inderdaad modelbouwdozen zijn er ook te koop, waarschijnlijk ligt het winstpercentage daar veel hoger op^, vandaar de keuze, trouwens treinen is aanklikbaar, misschien moet alles nog een klein beetje roderen !  8) ;D ;)

eric


vyncky

Dit lijkt gewoon een site in opbouw... De oude site werkte ook maar half....dus ik begrijp dat een nieuwe nodig was.

Er kruipt véél werk in,er moet gewoon nog véél gebeuren. De Lorem,ipsum....latijnse tekst is een standaard tekst dat gebruikt wordt in de (web)design wereld.

En de geweren komen gewoon uit een gebruikte template waar de foto's nog niet aangepast zijn  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Snobby Crash

Er staat toch in hoofdletters dat ze hun site aan het vernieuwen zijn.....

Geert

TBCédric

Geert, vanochtend stond dat er nog niet.  ;)
Heb een mail ontvangen waarin stond, zoals ik al vermoedde, dat de site vernieuwd word.
En Yannick, er steekt inderdaad veel tijd en werk in!  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

bellejt

ook netjes een mailtje ontvangen met excuses voor het ongemak.Van after service gesproken :)