Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

uitbreiding Kapelle op den Bos.

Gestart door erik de noorman, 28 juni 2016, 16:05:54 PM

erik de noorman

 
Die draaischijf voor de kraan is wel intrigerend. Is dat geïnspireerd op een bestaand voorbeeld?

Neen volledig ontsproten van mijn eigen fantasie. Wel even over nagedacht hoe het zou kunnen zijn.

Erik.

erik de noorman

Een tijdje geleden maar nog iets in elkaar geflanst. Silo voor op de achtergrond van het veevoederbedrijf.

DSC04008 by erik de boeck, on Flickr

DSC04040 by erik de boeck, on Flickr

DSC04065 by erik de boeck, on Flickr

Rest ons nog in te planten en verder met het volgende.

Erik.

loebaske


Straf, simpel en mooi, die trap is het afkomstig van een nota boekje??

sdz1976

Fraai ding jongeman  8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

erik de noorman

afkomstig van een nota boekje

Neen Loebaske volledig zelf gemaakt van aluminium en elektriciteitdraad van een telefoonkabel. Een volledige beschrijving van  de bouw volgt. ;)

Gerolf

Alweer mooi gebricolleerd, man  8)

Citaat van: erik de noorman op 06 april 2019, 10:36:16 AMEen volledige beschrijving van  de bouw volgt. ;)

In ons lijfblad ?   ::)  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

erik de noorman

Het werd tijd om al wat ik de laatste tijd bijeen had gebricoleerd eens op de baan in te bouwen. Verdere aankleding en details worden later nog afgewerkt.

DSC04093 by erik de boeck, on Flickr

DSC04094 by erik de boeck, on Flickr

DSC04099 by erik de boeck, on Flickr

DSC04100 by erik de boeck, on Flickr

DSC04103 by erik de boeck, on Flickr

DSC04105 by erik de boeck, on Flickr

Op naar het volgende.

Erik

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Je gebouwen zijn toch telkens leuke werkstukken Eric!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michiel

Boeiende baan om naar te kijken, uniek, boordevol sfeer. Bedankt voor de fotos.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

steamdriven

Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

ACFI

inderdaad heel mooi - en voor drierailers een extra uitdaging om hun pukkels ook zo weinig zichtbaar te maken.

Hopelijk wordt het binnenkort ook lente hier, want volgens de foto's is het weer daar toch altijd heel donker. Dat is natuurlijk ideaal voor de groei van het witloof. Maar toch.

8) 8) 8)

ACFI

RD25

Atmosfeer, atmosfeer, realisme, leuk

Knap werk
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

erik de noorman

Dank allen voor de leuke reacties en 't ja de donkere foto's ik weet het maar ze zijn al vrij scherp dat is me toch al gelukt. Ik zal volgende keer wat meer belichting geven. Maar het straalt wel een sombere winterse sfeer uit.

Erik.

erik de noorman


Nieuw speeltje van Artitec in elkaar geknutseld. Die maken toch leuke spullen nooit alledaags.
De laadschoffel gaat de statische stoomketel op mijn baan bevoorraden het is eens iets anders dan een kraan die heb ik al genoeg gemaakt. Ik heb de draaiwielen laten zwenken maakt het iets levendiger. Nog afwerken met een laagje matte vernis.


DSC04141 by erik de boeck, on Flickr

Erik.