uitbreiding Kapelle op den Bos.

Gestart door erik de noorman, 28 juni 2016, 16:05:54 PM

Steam.N

Die vrachtwagen heeft afgezien, precies !
Mooi gedaan !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

DFS

Inderdaad, mooie decoratie stukken.

erik de noorman



De wanden, omlijsting en verlichting van de achtergrond zijn geplaatst. De achtergrond heeft reeds een basiskleur van lichtblauw gekregen.
Volgende stap het schilderen van de achtergrond zelf niet dadelijk mijn sterkste punt. Zal eenvoudig worden wat dreigende donkere wolken en wat groen aan de horizon achter de spoordijk en wat gebouwen zonder veel detail. Een mens moet zijn limieten kennen.

DSC02800 by erik de boeck, on Flickr

DSC02802 by erik de boeck, on Flickr

De garage van Jean Krukas is ook ingebouwd.

DSC02806 by erik de boeck, on Flickr

Iets dat ik al een tijdje yerug gebouwd had maar nog niet getoond. Het baanwachtershuis van de man die het rolbareel moet bedienen.

DSC02813 by erik de boeck, on Flickr

De baan heeft ondertussen ook een naam gekregen maar dat hebben jullie al gelezen bij de aankondigen van MOBEXPO.

Erik.

sdz1976

Ziet er weerom graai uit, echt benieuwd ze eens intecht te aanschouwen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Floris

lekker sfeertje! Die wegrottende voertuigen uit de vorige post zijn ook fijn, zo van 1 voertuigje een heel diorama proberen te maken, zijn altijd heerlijke projectjes om aan te werken, he!

GDE

#305
Sfeervol en leuke baan Eric . Erg mooi ! Ook met de oude reclames . Zelf zoek ik reclames voor later op mijn baantje begin jaren 70 . Momenteel heb ik al wat reclames op pinterest verzameld  van de jaren 50,60 ,70 die als papieren reclame kunnen gebruikt worden. Zie ; https://pin.it/f7qz6yv6dfocp7

erik de noorman

Bedankt voor de lovende woorden.   :)

Geert bedankt om de link te delen daar ga ik gretig gebruik van maken. Tot nu toe heb ik zelf een kleine verzameling oude reclame borden gevonden via google.
Ik ben momenteel aan enkele reclamepanelen bezig zal ze later eens tonen.

Erik.

erik de noorman

De uitbreiding heeft een naam gekregen: Three times a bridge.

De baan is er klaar voor. Nog wat werk aan details maar dat zal voor later zijn. Ik ben het momenteel een beetje beu.
DSC02841 by erik de boeck, on Flickr

DSC02847 by erik de boeck, on Flickr

DSC02851 by erik de boeck, on Flickr

DSC02854 by erik de boeck, on Flickr

Tot op MOBEXPO

Erik.

loebaske


Misschien wel beu, toch mag het gezien worden...Top Erik

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Peter

Prachtig gedaan Erik.
Dat beu worden hebben we allemaal al eens maar dat gevoel gaat (hopelijk) vlug over.
Met vriendelijke groeten
Peter

sdz1976

Dan is het nu tijd om even van het rijden en of fier bekijken van je werk te genieten  :D 8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Citaat van: sdz1976 op 15 april 2018, 10:14:44 AM
Dan is het nu tijd om even van het rijden en of fier bekijken van je werk te genieten  :D 8) 8)

... en het laten bekijken  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

ook :D

Want ben razend benieuwd om zijn witloof te proeven  ;D 8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Koen

Citaat van: sdz1976 op 15 april 2018, 10:28:33 AM
ook :D

Want ben razend benieuwd om zijn witloof te proeven  ;D 8) 8)


Grtz,

Samuel.
Als hij dat maakt is dat super lekker. Hij is een zeer goede kok :).

@ Erik,
Prachtige baan! Helaas kan ik niet op Mobexpo aanwezig zijn. Ik hoop dat je ook op de MSM-Expo staat ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren