Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

uitbreiding Kapelle op den Bos.

Gestart door erik de noorman, 28 juni 2016, 16:05:54 PM

sdz1976

Eric de ongekroonde koning van de alufolie  8) 8) :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Citaat van: sdz1976 op 18 november 2017, 14:48:29 PM
Eric de ongekroonde koning van de alufolie  8) 8) :) ...

Zeg dat wel !   
Man man man ...   8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

erik de noorman


De poorten hebben ondertussen al een zwaar leven achter de rug en hebben een gebouw aangemeten gekregen (nog in ruwbouw ).
De loods zal dienst doen als garage/werkplaats met smederij voor een aannemer in grond en afbraakwerken en als loondiener voor de landbouw. De loods krijgt nog een inrichting. en moet uiteraard nog verder afgewerkt worden.


DSC02620 by erik de boeck, on Flickr

Erik.

loebaske


een beetje donkere foto Erik, kan me al voorstellen dat het een snoepje gaat worden, jou kennende  ;)

krisds

Prachtige dingen maak je toch, met aluminiumfolie!

Koen

Daar heb ik nu echt eens bewondering voor, Erik.
Jij maakt aan de hand van wat bakjes, tandenstokers en wat folie zo'n prachtige dingen. Jij hebt zo'n oneindig veel fantasie en een fantastisch grote creatieve geest  ::).
Echt om jaloers op te zijn. Daar heb ik buitengewoon veel respect voor!!!!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

erik de noorman


Bedankt voor de lovende woorden mannen.
Ondertussen begonnen met de aankleding van de smidse.

DSC02632 by erik de boeck, on Flickr

Erik

stoomlokje

#247
Citaat van: erik de noorman op 24 november 2017, 17:01:59 PM

De poorten hebben ondertussen al een zwaar leven achter de rug en hebben een gebouw aangemeten gekregen (nog in ruwbouw ).
De loods zal dienst doen als garage/werkplaats met smederij voor een aannemer in grond en afbraakwerken en als loondiener voor de landbouw. De loods krijgt nog een inrichting. en moet uiteraard nog verder afgewerkt worden.


DSC02620 by erik de boeck, on Flickr

Erik.


De poorten aangekocht in de antiekshop ,Erik ?  ;) ;)

toch weeral een prachtige creatie  :-X :-X, maar dat zijn we al gewoon van jou hé ;D ;D
Ik kan alleen maar zeggen doe zo voort , zodat wij van uw prachtige bouwseltjes kunnen blijven genieten.
Noot: vergeet niet van die prachtige oude dikke eiken balken op te sporen voor het gebinte. :) :)

Saskia


erik de noorman

Saskia,
Dank voor het compliment.

Ik weet nog niet of er een gebinte in gaat komen. Nadat het dak is geplaatst  ga je er waarschijnlijk niets meer van zien.
Komt er een gebinte in dan zal het een uit metaal vakwerk zijn.

Erik.

stoomlokje

zo'n mooie bijna doorgeroeste poutrellekes mag ook hoor. ;)

SuSke

Dan gaat het dak invallen Saskia  ;)
Ik denk dat zoiets niet de bedoeling is van Erik; alhoewel...  :o
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


erik de noorman

Een paar dingen in elkaar gestoken om het gebouw een binnen inrichting te geven. De vraag is of er veel van te zien zal zijn eenmaal de loods is geplaatst. De loods staat niet direct aan de rand van de baan.

DSC02636 by erik de boeck, on Flickr

DSC02642 by erik de boeck, on Flickr

Erik

loebaske


Jawade, knap gedaan, hoe maak je nu in gods naam een bankschroef ? ???

Pierre

Heel knap stukje priegelwerk Erik. Ik krijg al kramp in mijn vingers als ik er aan denk. Top. ;)
Groet Pierre.