Avond in de stad.

Gestart door Peter, 21 juni 2016, 14:15:02 PM

Peter

Wat aan het experimenteren met verlichting.
Avond in de stad: in de supermarkt brand nog volop licht (iets te veel, vind ik) en aan het flatgebouw moeten er nog wat ramen verduisterd worden
De muren schijnen wel niet door, maar het dak van de supermarkt dan weer wel.
Ook ontbreken nog een paar voetgangers en 1 of 2 verlichte auto's of waarom niet, iemand op een fiets of brommer

Met vriendelijke groeten
Peter

Geert

Peter,

Ziet er wel goed uit volgens mij.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

marc goovaerts

Tiens, die auto op de weg, is die niet verlicht ?
Ik dacht net complimenten te geven voor het realisme ervan ...
Wanneer ik op beurzen met leds verlichte auto's zie, dan heb ik altijd de indruk dat die nooit door de technische controle zullen geraken met hun overdreven en verblindende lichten.

Peter

Verlichtingen al wat aangepast. De werkelijkheid is beter dan de foto.
Nu nog verlichte auto en fietser en een paar voetgangers (echtpaar met kind  ;))

Met vriendelijke groeten
Peter

3rail

Ziet er al goed uit Peter.

Ga zo door, ben benieuwd.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

doomslu

Desolate sfeer. Het lijkt echt 'middernacht'.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

De echte nachtsfeer zit er in!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

Nog wat verder gedaan aan dit stukje, en dus eerst eens een foto van "overdag"

2 auto's op de weg, beiden met verlichting. Een vrouw met Buggy voor de kleine deugniet. Links op de foto nog een zelfgemaakte denneboom (staat nog een beetje schuin) en als klein detail een kraai op de middelste lantaarn. Nu nog het grasveld vooraan wat beter afwerken met onkruid enz, en de straat wat weatheren, en het is klaar om ingebouwd te worden op mijn baan.
De verlichting is nog uitgeschakeld, maar een "avond" foto volgt nog later

Met vriendelijke groeten
Peter