Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 159

Gestart door Michael, 19 mei 2016, 13:26:01 PM

Michael

Luc het lijkt nog vroeg, 19 mei, maar volgende week vrijdag is alweer de laatste vrijdag van de maand, dus tijd voor het volgende nummer MSM 159.
Ben benieuwd wat je nu weer allemaal voor ons in petto hebt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar... de verschijningsdatum is 3 juni en niet 27 mei.  :-\
Dat komt om praktische redenen.

Er wordt dus nog wel even geduld gevraagd ...

Het nummer is gisteren echter al wel naar de drukker verstuurd.
Ik ben nu even aan 't uitblazen want het was spannend door die lange weekends...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Citaat van: doomslu op 19 mei 2016, 20:11:11 PM
Het nummer is gisteren echter al wel naar de drukker verstuurd.

De pdf bestaat dus al...

dieselfreak

We kunnen meteen misschien nu al vragen naar de inhoud van de volgende 10 nummers van MSM, ongeduldig als we zijn?  ;)
MC

doomslu

Citaat van: dieselfreak op 19 mei 2016, 20:43:53 PM
We kunnen meteen misschien nu al vragen naar de inhoud van de volgende 10 nummers van MSM, ongeduldig als we zijn?  ;)
Goed idee.
Voor het kerstnummer denken we aan een baan met sneeuw op de cover...  8) ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 19 mei 2016, 21:20:56 PM
Citaat van: dieselfreak op 19 mei 2016, 20:43:53 PM
We kunnen meteen misschien nu al vragen naar de inhoud van de volgende 10 nummers van MSM, ongeduldig als we zijn?  ;)
Goed idee.
Voor het kerstnummer denken we aan een baan met sneeuw op de cover...  8) ;D
volgende paasnr. met vijgen achter ..... ;) en het vakantienr.  één met mono-rails euh..monokini's ;D ;)

dieselfreak

Klinkt veelbelovend, misschien moet ik maar opnieuw abonnee worden? ;D
MC

Michael

Citaat van: dieselfreak op 19 mei 2016, 21:44:08 PM
Klinkt veelbelovend, misschien moet ik maar opnieuw abonnee worden? ;D

Marc dat zou ik maar snel weer doen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dieselfreak

Ik ben erover aan het nadenken Michael, dat is al een begin. Ik heb jaren een abo gehad maar omdat ik niet alle nummers even boeiend vind koop ik het nu enkel wanneer de inhoud mij aanspreekt. Moest nu elk nummer gaan over de NMBS in Tijdperk 3 dan zou ik mij onmiddelijk opnieuw een abo aanschaffen. Maar ik begrijp natuurlijk wel dat niet iedereen in hetzelfde onderwerp geinteresseerd is.
MC

loebaske

Dat is zo Marc, men kan niet voor iedereen aan zijn wensen voldoen, het eene nummer is het het andere niet...toch blijf ik trouw aan MSM omdat die mensen er achter steeds hun best doen om iets nieuw te brengen, een hoe meer abo men heeft, hoe meer men werk ruimte ze hebben.....

Is zowat hetzelfde met hun inzet om 2jaarlijks een beurs in te richten, als men enkel voldoet aan enkele die het interessant vinden dan is men snel uitgepraat....
neem nu de actie die men steeds onderneemt om een exclusief model aan te bieden, voor de één best leuk en voor de andere "dikke brol" omdat het nu eenmaal niet past in het jaar men wil rijden....
Neem eens een VB aan de andere lektuur, dan is het zielig kwa aanbiedingen....

Is zoals gewoonlijk, voor de één is het tof, voor de andere niet geschikt...en zo kan men bezig blijven.



marctje

Ook ik heb als Union pacific rijder een abo op msm. Moet kunnen toch! ;D ;D ;D
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

doomslu

Ik kan alleen maar beamen wat Eric zegt.

Als je minstens 16 losse nummers op 2 jaar tijd koopt, dan is een abonnement goedkoper.
Abonnementen zijn ook voordeliger voor de uitgever en zorgen dus mede voor het voortbestaan van het blad.

Ook wat de expo betreft is de opkomst van het publiek van het grootste belang om de balans in evenwicht te houden.
Zonder (voldoende) bezoekers: geen expo's meer!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tsjoektsjoek

Ik sluit mij aan bij Eric (Loebaske) MSM wordt gemaakt door mensen die naast MSM ook nog een job en gezinsleven hebben.
Dat ze dit doen voor onze hobby verdient een dikke proficiat en geniet daarom van elk nummer of het van uw gading is of niet
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

doomslu

Nu is 't echt nie lang meer.  ;)

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BC911

Ziet er leuk uit. Hopelijk kan ik eind deze week wat tijd maken om te lezen ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...