Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Productielijst website LS Models

Gestart door Jurgen, 16 mei 2016, 11:49:05 AM

Jurgen

Is het al iemand opgevallen dat de productielijsten op de website van LS Models verdwenen zijn?

Ik dacht eerst dat het probleem aan mijn browser lag, maar met Mozilla en Edge kan ik de lijsten ook niet zien.

Heeft nog iemand dit probleem?

En ja, ik weet dat er veel dingen al jaren op staan die nog steeds niet geproduceerd zijn, maar dat is nu niet van belang! Ik vind het vooral handig om een artikelnummer op te zoeken en te zien welk model, welk nummer, welk tijdperk,... het is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

ergens fout gegaan zeker als je één logo aanklikt verschijnt er dit :   


Wij willen in kennis stellen dat de verkrijgbaarheiddata als indicatie gegeven worden en kunnen gewijzigd werden afhankelijk van de productie omstandigheden

Wij gaan er van uit dat het beter is een verkrijgbaarheiddatum te verschuiven om bepaalde fouten te corrigeren of het al in productie zijnde product te verbeteren dan koste wat kost aan een datum vast
te houden en een model op de markt brengen dat fouten heeft die gemakkelijk konden worden voorkomen.

Laatste update op: 13-05-2016 16:49:56

Misschien ging het daarna fout ?  :-\ ;)

ward

Idem hier.. ze willen zeker de fout niet meer maken iets aan te kondigen met datum en het dan niet te kunnen leveren..  8)

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Sicco

Nee ze staan er al enige weken niet meer op. De update-datum verandert wel dagelijks, al jaaaaarenlang, alsof er werkelijk dagelijks geupdate wordt - ook zoiets  ;)

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

chef garde


Jurgen

Misschien hebben ze meegelezen?  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Blijkbaar zijn ze terug offline...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.