Nooit zal het klaar zijn ( HLD91)

Gestart door oli 11/01, 10 mei 2016, 19:41:40 PM

Martin Welberg

Citaat van: Michael op 12 mei 2016, 22:47:16 PM
Van mij mag dit draadje wel op slot, ieder die dit wou heeft zijn zegje kunnen doen. Als ik allemaal moet opschrijven waarop en op wie ik zit te wachten dan kan ik wel 10 blz. vullen. Het sop niet waard.

+1 !!

Brunel

-1 !!

Mag dat ook?  ;D

Citaat van: milocomarty op 11 mei 2016, 13:17:44 PM
CiteerHet is larie: van besparen op mails te beantwoorden !

Scheelt je in ieder geval een lading tijd...

Maar onverkwikkelijk voor een postorderbedrijf. Daarbij hoort communicatie met de klanten per mail en dat dient dus goed te worden geregeld.
Als er op afstand kan worden besteld en betaald, dan moet het ook mogelijk zijn op afstand je geld terug te krijgen als er niet wordt geleverd. Bizar dat je dan opeens naar een winkel moet.

Ben

Ik vind het dapper dat Goover hier reageert, in het hol van de Belgische Leeuw zeg maar. ;D

Maar wat ik niet snap is als je toch als fabrikant / leverancier op div. fora aanwezig bent je de kans niet neemt voor een weerwoord welke in gaat op de geleverde kritiek. Het toverwoord is toch gewoon "communicatie". Het zou mij dan over de streep kunnen trekken alsnog NL materieel te bestellen bij mijn winkelier.

Gr, Ben.

oli 11/01

CiteerVan mij mag dit draadje wel op slot, ieder die dit wou heeft zijn zegje kunnen doen. Als ik allemaal moet opschrijven waarop en op wie ik zit te wachten dan kan ik wel 10 blz. vullen. Het sop niet waard.

Dit draadje heb ik geopend omdat het onmogelijk is in contact met Goover te komen.
Ik doe al mijn best om hier te reageren terwijl ik niet nederlandstalig ben, maar ik weet wel dat David dit Forum leest, maar TMM zeeeeeeeer weinig.
Ik wacht ook op vele dingen, maar ik woon dichtbij Charleroi, en als het mogelijk is iets door de net te bestellen en te betalen, moet het ook mogelijk zijn om de bestelling te annuleren en het geld weer te krijgen.
David heeft hier twee reacties gedaan, nooit was er sprake van antwoord op mijn vragen. Voor degene die in de buurt van Goover wonen is het makkelijk naar de shop te gaan. Ik zal niet 300 km heen en terug daarvoor maken.
De loc heb ik in november 2014 betaald, antwoord van David in december 2014
http://forum.trainminiaturemagazine.be/index.php/topic,9172.0.html

CiteerCher Olivier,

Je vous promets un 91 pour Noël.

Patrick, Merci pour le traduction.

Cordialement,

David (GooVerModels)

Ik herhaal dus mijn vraag. Zal de 91 ooit geproduceerd zijn? Wachten kan ik nog, maar ik moet weten, en als het het geval niet is, is het mogelijk dan zijn geld weer te krijgen ? Alhoewel mijn Nederlands niet perfect is, moeten jullie toch toegeven dat mijn vragen verstaanbaar zijn.

SuSke

Olivier, je Nederlands is zeker goed genoeg om te verstaan (en zelfs beter dan het Frans van sommige Vlamingen  ;)).

Volgens het contact met David dat mij voorbije woensdag te beurt mocht vallen, zouden de loc's reeks 91 al in Duffel zijn, net als zoveel andere dingen. Alleen kan David ze niet klaar krijgen voor de laatste afwerkingen en verzending (mede door de lage respons naar hulp via dit forum).
Ze zijn er dus.
Ik heb David ook op het hart gedrukt om tijd te maken in zijn al te drukke leven om de zaken hier bij naam te noemen en juiste en acurate informatie te geven, zonder beloftes.
Het posten van een foto op het forum kost niet meer tijd dan het uploaden van een foto naar zijn eigen website.

Ik wens David de rust en de kracht toe om zijn business terug op de rails te krijgen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

GDE

Ondanks niet alles perfect loopt zoals iedereen zou wensen mogen we toch ergens blij zijn met de initiatieven van goover models. Het lijkt er op dat David wel een luisterend oor heeft naar de wensen van de Belgische treinliefhebbers en probeert de gaten in de markt te vullen.  Toegeven dat hij al wat pech heeft gehad door concurrentie en andere tegenslagen.  Zelf wacht ik de juiste producten af die mij interesseren die door goover models zouden uitkomen ( bv r-rijtuigen). Maar toch wil ik die eerst zien voor ik tot bestelling en aankoop over ga.  pluspunt voor Goover models is dat ze op Facebook zitten en via deze media foto's en info plaatsen. Zo hoef je niet telkens de site te raadplegen. Ook op de Facebook pagina is er jammer genoeg weinig info over de 90/91

Steam.N

Citaat van: SuSke op 13 mei 2016, 19:12:32 PM
Olivier, je Nederlands is zeker goed genoeg om te verstaan (en zelfs beter dan het Frans van sommige Vlamingen  ;)).

Volgens het contact met David dat mij voorbije woensdag te beurt mocht vallen, zouden de loc's reeks 91 al in Duffel zijn, net als zoveel andere dingen. Alleen kan David ze niet klaar krijgen voor de laatste afwerkingen en verzending (mede door de lage respons naar hulp via dit forum).
Ze zijn er dus.
Ik heb David ook op het hart gedrukt om tijd te maken in zijn al te drukke leven om de zaken hier bij naam te noemen en juiste en acurate informatie te geven, zonder beloftes.
Het posten van een foto op het forum kost niet meer tijd dan het uploaden van een foto naar zijn eigen website.

Ik wens David de rust en de kracht toe om zijn business terug op de rails te krijgen.

+1 !!!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Thommy

Citaat van: geert desc op 13 mei 2016, 21:47:11 PM
pluspunt voor Goover models is dat ze op Facebook zitten en via deze media foto's en info plaatsen. Zo hoef je niet telkens de site te raadplegen. Ook op de Facebook pagina is er jammer genoeg weinig info over de 90/91

moet je FB hebben natuurlijk. Iets dat ik al sinds begin weiger, mede omdat ik toen met maten het leuk vond om sites te hacken en dan aan de betrokken partijen te laten weten hoe = nooit met slechte bedoelingen van mij. Ik kon toen goed afleiden dat privacy en FB een dikke 0 was. => het is niet het ultieme medium. Dan heb ik liever op fora/webstek van de producent correcte info.

ikzelf heb, in tegenstelling tot vele anderen in deze topic, WEL een locje bestelt in 2014. Wacht ik al lang, ja. Kan ik nog wachten, ja. Anders kon ik, bij de MSM loc van 2015, ook klagen dat ze niet op de vooropgestelde termijn geleverd werd (wat eind 2015 zou zijn ipv april 2016, ok wachttijd is minder lang maar ge verstaat m'n punt). Ik heb liever een goed model dan een inderhaast afgewerkt slecht model.

om anderen voor te zijn, vind ik het normaal? Nee. Kan ik er in komen dat niet alles loopt zoals verwacht? Ja.
Vergeet ook niet dat veel mensen stonden te wachten op die 91, over de 91 van VBV was nog geen sprake toen. Dus ik gok dat de vraag, en zeker voor die prijs, groter werd dan verwacht.

Nu, ik heb David ook een PM gestuurd paar dagen geleden, nog geen antwoord gekregen. Maar ik zie zelf dat ik er vaak over kijk.
Greetz

Thommy

Brunel

Citaat van: SuSke op 13 mei 2016, 19:12:32 PM
Olivier, je Nederlands is zeker goed genoeg om te verstaan (en zelfs beter dan het Frans van sommige Vlamingen  ;)).

Volgens het contact met David dat mij voorbije woensdag te beurt mocht vallen, zouden de loc's reeks 91 al in Duffel zijn, net als zoveel andere dingen. Alleen kan David ze niet klaar krijgen voor de laatste afwerkingen en verzending (mede door de lage respons naar hulp via dit forum).
Ze zijn er dus.

Bedankt voor het delen Suske, maar helaas geen nieuwe informatie. Deze stand van zaken wisten we al uit het draadje over het model. De vraag was of er sinds het sluiten van dat draadje nog wat is gebeurd. Kennelijk niet.

Andere modellen moeten uit China komen. Goovermodels vertelt dat er modellen zijn gearriveerd, maar weigert het bewijs te leveren. In het geval van de Wadloper heeft hij niet alleen de consument, maar inmiddels ook mijn winkelier loze beloften gedaan over fotomateriaal en levering. Dat zijn de grote klanten, waar het grote geld vandaan moet komen. Die betalen alleen bij daadwerkelijke levering.

Ik maak me geen illusies meer. Kan het alleen maar meevallen en hopelijk doet het dat ook.

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 11 mei 2016, 16:44:10 PM
Citaat van: Geert op 11 mei 2016, 16:31:36 PM
Hoe? die zijn toch eind januari uitgeleverd want Joeri zit nog altijd op het forum:

Yeah right.....  ??? :-X :-X :-X :-X :-X

En ik leef ook nog altijd na David's doodsbedreigingen.  :-X
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

JC2180

Wachten is blijkbaar het sleutelwoord bij deze leverancier.
Na twee jaren tevergeefs hopen... annuleerde ik in februari dit jaar mijn bestelling van de 91 (had hier op het forum gelezen dat men dat aanvaardde...) desondanks status van terugbetaling op de website de volgende dag tot op heden nog geen enkele cent teruggezien en geen reactie op mijn bericht daaromtrent.
Een ware commerciële klucht, ik kan het niet anders meer noemen.
Ergernis smaakt bitter
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

JC2180

Graag vermeld ik even dat zonet na telefonische reactie van Goover werd overgegaan tot het volledig terugstorten van het artikel en annuleren van overige bestelling.

Spijtig dat ik mij hiervoor uiteindelijk publiek op het forum moest begeven maar eind goed al goed.
E-mails en/of website berichten kunnen inderdaad uit het oog worden verloren...

Ik heb weinig problemen met wachten op leveringen maar geld afhandelingen moeten wel correct worden opgevolgd waarvoor excuses aanvaard!
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

Klaas Zondervan

Citaat van: JC2180 op 17 mei 2016, 13:57:51 PM
E-mails en/of website berichten kunnen inderdaad uit het oog worden verloren
Dat vind ik niet. Als je een e-mail adres hebt of de mogelijkheid op de website te reageren, dan moet je daar regelmatig naar kijken. Gewone papieren post laat je toch ook niet ongelezen op de deurmat liggen?

dieselfreak

Helemaal mee eens Klaas. Mijn ergernis gaat niet zozeer over het uitblijven van beloofde modellen (ik heb veel geduld wat dat betreft). Maar ik heb lang geleden heelwat documentatie uitgeleend aan David omtrent het oud station van Sint-Niklaas, ook één van de vele aangekondigde projecten van Goover. Ik ben al maanden bezig om mijn uitgeleende documentatie terug te krijgen omdat ik deze nodig heb voor een publicatie. Ik heb hierover al verschillende keren een mail verstuurd en er is mij weken geleden ook beloofd om mijn materiaal via de post terug te sturen maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen, de post werkt af en toe wel traag maar ik kan mij niet voorstellen dat het meer dan een maand duurt om iets op te sturen van Duffel naar Sint-Niklaas. Op die tijd kan de postbode zelfs te voet mijn materiaal terugbezorgen.
MC

Jurgen

Citaat van: Klaas Zondervan op 17 mei 2016, 14:45:18 PM
Citaat van: JC2180 op 17 mei 2016, 13:57:51 PM
E-mails en/of website berichten kunnen inderdaad uit het oog worden verloren
Dat vind ik niet. Als je een e-mail adres hebt of de mogelijkheid op de website te reageren, dan moet je daar regelmatig naar kijken. Gewone papieren post laat je toch ook niet ongelezen op de deurmat liggen?

Jij hebt waarschijnlijk nog nooit meegemaakt dat de post zoek geraakt was? Dat kan dus met mails ook gebeuren. Bij Van Biervliet heb ik ook nooit een mailtje gekregen dat mijn setje Tads klaar lag. Mailtjes waren wel degelijk verstuurd, maar die van mij is nooit aangekomen. Nadien heb ik mijn set wel nog kunnen afhalen, dus zeg nooit dat een mail niet verloren kan gaan!
Ik heb het zelf ook al meegemaakt dat ik een mail verstuurde die nooit toe kwam.

Maar, inderdaad, ik zal het al maar zeggen voor iemand me voor is, dat gebeurt niet alle dagen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.