Nooit zal het klaar zijn ( HLD91)

Gestart door oli 11/01, 10 mei 2016, 19:41:40 PM

Peter

Nog een keer reageren op vragen (per mail )
Ik heb David leren kennen toe hij nog leraar was. Mijn echtgenote en ikzelf hebben hem toen ontmoet in de "koffiebar  ;D" van het station Berchem waar ik mijn toenmalig Brawa Talent model moest gaan overhandigen dat hij overgekocht had. Heb je dat stel trouwens nog David??
Daar heb ik ook zijn eerste schamele zelfgemaakte proefmodel (niet helemaal klaar zelfs) van zijn GCI rijtuig.
Wat wat gaat de tijd toch snel. Spijtig dat alles zo tot een einde moet komen.
Met vriendelijke groeten
Peter

dieselfreak

De ware toedracht van deze tragedie ken ik niet en wil ik ook niet kennen. Maar vermoedelijk zal ik er niet ver naast zitten wanneer de oorzaak ligt in een te kleine vork en een te grote hoeveelheid hooi en dit achteraf niet willen toegeven. Voor de rest bemoei ik mij er niet mee maar ik blijf het jammer vinden zoals de meesten hier dat de aangekondigde modellen er wellicht nooit zullen komen. Niemand wordt blij van een dooie mus.
MC

mark7758

Heren,
Moderators. Graag gewoon deze discussie op slot.
Het leedt is geschiedt en we praten al 10 pagina's over wanneer het model komt.

Voorstel Slotje er op. En als iemand het model in ZIJN HANDEN HEEFT en HEEFT zien rijden. Mailtje aan een moderator dat we verder kunnen met GOED nieuws.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske


Ben

Waarom op slot?

De voorbeelden die hier langs komen geven een goed beeld van de dienstverlening van Goover. En Goover reageert zelf ook dus het is bepaald niet eenzijdig. Het is kennelijk de enige manier om met Goover te communiceren.

Gr, Ben.

dieselfreak

+1, op deze manier blijft de dialoog op gang, anders is er totaal geen communicatie of worden we met een kluitje in het riet gestuurd.
MC

Metpetergaathetbeter

#126
of hoe het jammer is dat het zo moet gaan, hoewel het anders ook had gekunnen ! :-\ Mocht mijn vrouw zoveel beloofd hebben dan was ik allang gescheiden (en omgekeerd zeker)! :-\ ;)

mark7758

Heren,
Mag dat heen en weer gebabbeld via een prive mail.
Ik hoef dat niet ieder dag aan herrinderd te worden dat ik er nog iets besteld heb. En dat dat al heel lang duurt.
Dat modder gooien moet eens stoppen. Terecht of on terecht.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Gerolf

Het heeft inderdaad lang geduurd. Al enkele pagina's werd er geregeld van een slotje gesproken.
Iedereen heeft zijn gedacht (meerdere keren) gezegd, zoden en dijk en zo ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw