Nooit zal het klaar zijn ( HLD91)

Gestart door oli 11/01, 10 mei 2016, 19:41:40 PM

oli 11/01

Heeft iemand meer nieuws van David gekregen ?

Onmogelijk om op zijn site in te loggen, geen antwoord op mails, mijn geld van de al betaalde 91 teruggevraagd, absoluut geen antwoord.
Hoe is het mogelijk in MSM nog van Goover te praten wanneer zoiets met de 91 gebeurt.
Tot nu toe naar meer dan 18 maanden sinds de betaling heb ik nog niets gezegd, nu is het te veel. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

fatboyke

Ik kan je best begrijpen, wacht in alle stilte af, verschillende mails gedaan, er word ook wel eens geantwoord .........

Bestelling geplaatst op 23-10-2014 !!!!!

H0, DC, DCC, Tijdperk: III

Jurgen

Dit wordt een draadje met modder. Véél modder.

Tenzij er iemand kan ingrijpen...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ben

De trein, da's altijd een beetje wachten........ ;)

dieselfreak

Aan alles zijn grenzen, dus ook aan wachten.
MC


Houdini

#6
Gewoon even bellen, heb ik ook gedaan. Dan krijg je de uitleg en alle info die je wilt.
Maar ik ga me de moeite besparen om alles hier te plaatsen, anders ontstaat er toch weer een heel gekibbel.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 10 mei 2016, 20:07:07 PM
Dit wordt een draadje met modder. Véél modder.

Tenzij er iemand kan ingrijpen...
Wat dacht je van stenen, die komen net iets harder aan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

755philippe

Geduld is een mooie gave. Kijk maar eens naar de M5 rijtuigen bij Ls. In 2008 aangekondigd als ik me niet vergis als nieuwigheden. In 2016 zouden ze uitgeleverd worden en waarschijnlijk weer uitgesteld door de heropstart van Ls. Ooit komen de modellen er wel.

Mvg

755philippe

Svendw

Komt wel goed, hij zal het door verschillende projecten wel enorm druk hebben. Het eerste waar tijd in bespaart kan worden is dus het beantwoorden van mails... (Vermoed ik he)
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Sicco

Citaat van: 755philippe op 11 mei 2016, 00:19:22 AM
Geduld is een mooie gave. Kijk maar eens naar de M5 rijtuigen bij Ls. In 2008 aangekondigd als ik me niet vergis als nieuwigheden. In 2016 zouden ze uitgeleverd worden en waarschijnlijk weer uitgesteld door de heropstart van Ls. Ooit komen de modellen er wel.

Mvg

755philippe

Met wel het significante verschil dat LSM de modellen nooit produceerde en dat de Goover modellen wel al geproduceerd zijn, maar deze maar niet uitgeleverd worden (R-rijtuigen al sinds eind 2015, Wadloper sinds maart, 91 sinds ?) - tenminste afgaande op de info op de site zelf.

SuSke

 :-[ (plaatsvervangend) en verder  :'( :'( :'( :-X :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

rgp

De schade voor het imago van treinmodelbouw wordt stilaan gigantisch.

Het is larie: van besparen op mails te beantwoorden !
Waar is die man zijn business-plan ?  :o
Waar is die man zijn tijdplanning ? :o

En het is niet alleen in zijn "modelbouw"afdeling ! >:(

Roland

doomslu

Ik vind het jammer dat dit onderwerp hier steeds weer opgerakeld wordt.  :(

Ok, het duurt allemaal langer dan gepland, maar ... gaan we daar van dood?  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *