type 120 série 20-28 de PIKO

Gestart door boby, 30 april 2016, 19:57:32 PM

boby

Bonjour,
Vue la sortie de la type 120 série 20-28 de chez PIKO en juin,je me demande quel sound du moteur aurais ??comme il n'y a pas de chez ESU.
Peut êtes que PIKO a une collaboration avec ESU.
A votre avis quel sound du moteur pourrais correspondre a une locomotive d'une autre série peut êtes ??
Aurais t'il des personne qu'il le saie??

Hallo,
Uitzicht uit de 120 (20-28)-serie van PIKO in juni, vraag ik me af welk geluid zou de motor ?? want er is geen op ESU.
Kan dat PIKO zijn een samenwerking aangegaan met ESU.
In uw mening wat motorgeluid zou overeenkomen met een locomotief van een andere serie may're ??
Zou er een persoon die de blouse ??

Hello,
View out of the 120 (20-28)series of PIKO in June, I wonder what would sound the engine ?? as there is no at ESU.
Can that PIKO are a collaboration with ESU.
In your opinion what engine sound could match a locomotive of another series may're ??
Would there any person that the blouse ??
 

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

boby

 

yannickvw

Weet er iemand of er ook een tp iv-versie (blauwe livrei) uitkomt?

Peter

Wanneer verschijnt de 120 eigenlijk in de winkels?
Met vriendelijke groeten
Peter

boby

Citaat van: yannickvw op 15 mei 2016, 23:22:41 PM
Weet er iemand of er ook een tp iv-versie (blauwe livrei) uitkomt?

Momenteel niet gepland, maar waarschijnlijk PIKO zal de declinatie doen.

pour l'instant pas prévue,mais surement PIKO va le faire les déclinaison.
 

VBS

Zij is aangekomen zie ik zo net
http://www.hetspoor.com/

wie o wie gaat het model aankopen ,we zien het wel verschijnen.....
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

loebaske

De uitlevering was voorzien voor week 29, precies op tijd...eind dit jaar komt normaal de blauwe schildering...

itchy

Citaat van: loebaske op 28 juli 2016, 16:43:54 PM
De uitlevering was voorzien voor week 29, precies op tijd...eind dit jaar komt normaal de blauwe schildering...
Loebaske, 'de blauwe schildering' is dat de blauwe versie met gele band (TP IV-V)? Is ook al bekend welk loknr? Kan deze al voorbesteld worden??
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Metpetergaathetbeter

dat is in princpe deze, loc's werden gebruikt in Brussel, Oostende ? om treinen en Internationale treinen aan te brengen ? Er zijn een aantal verschillen o.a bij de panto's de enen had nog panto's zoals deze, maar er was één of twee met enkele(halve) panto's(of hoe leg dat dat eenvoudiger uit ?)2801-02-03

oei ze kunnen hem inderdaad nog als 20 ook eerst uitbrengen ?Zal eens luisteren ik laat iets weten mocht ik ......

bellejt

zie ik iets over het hoofd want als ze daar een reeks 28 willen van maken (die rangeerden in BXL midi)  zijn er toch totaal andere mallen nodig :dubbele lichten ,andere ramen enz.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 28 juli 2016, 17:12:09 PM
zie ik iets over het hoofd want als ze daar een reeks 28 willen van maken (die rangeerden in BXL midi)  zijn er toch totaal andere mallen nodig :dubbele lichten ,andere ramen enz.
inderdaad, dan zou logische volgorde eerst een 20 zijn

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

#13
ik kreeg van tss de struiken volgende toegestuurd :


De Piko SNCB Elok Typ 20 Ep.III DC Sonderserie Belgien (P96543) Groen uitvoering en niet de blauwe zoals hier eerder stond
De panto's op de (oude) groene loc zijn van het type ACEC.
Deze wat jij "halve panto's" noemt zijn van het type FAVELEY.

Hopend u van dienst te zijn geweest....    Jammer dat deze man zo beschaamd is  :-\ ;)


ik wacht nu nog, ik heb een mailtje gestuurd naar een kennis van mij  ;)

bekie

Heb er reeds twee groene zien aangeboden en verkocht worden op E... Deze week.