Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Maldegem ontploffing in loc

Gestart door Metpetergaathetbeter, 30 april 2016, 16:47:23 PM


Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

marc goovaerts

Bijzonder zware tol om met zo'n mooie hobby bezig te zijn. Hopelijk kunnen ze snel weer op de been geholpen worden.

Snobby Crash

Heb het nieuws ook gezien op VTM om 19.00u !


Hopelijk komt het voor de twee zwaargewonde mensen snel terug goed...


Zo een ongelukken gebeurden vroeger ook heel vaak, een oom van me was in de
oorlog krijgsgevangene en moest in Duitsland werken aan stoomlocs en hij vertelde
me, toen ik nog kind was dat het vaak misliep en er vaak zware ongelukken gebeurden...


Snel herstel aan de gekwetsten, en doe zeker verder met het rij klaar maken van
deze prachtige machines !!!!


Veel beterschap,


Geert

Havoc

Dit is een zware slag, niet alleen voor de gewonden maar voor de hele ploeg daar in Maldegem. Ik hoop dat ze het te boven komen.

Gaat het morgen nog door? Ik dacht om langs te gaan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Potverdorie  :o
Dat wens je niemand toe - ik hoop dat die zwaarverbrande man goed herstelt !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Verschrikkelijk spijtig allemaal.
Hoop dat de gewonden, redelijk kunnen herstellen.

grt Piet.

voor5dekeer

Zeer spijtig allemaal. Hopelijk komt dat goed!
was vorige week nog bij het stoommuseum in Beekbergen, en dachten nog van we gaan ook naar Maldegem, maar omwille van de verbouwing zijn we niet geweest.

Guy

SirGresley

Oei, hopelijk komt alles goed!
Dat de "staat" er weer niet van profiteerd om het centrum te sluiten wegens "onveilig".
Waarschijnlijk was het wat de Engelstaligen "Backfire" noemen: het vuur is hevig en als men dan de stokersdeur/klep opent dan krijgt het vuur teveel zuurstof en krijgt ge een steekvlam.
Zie ook bij de brandweer als ze plots een deur opendoen van een kamer waar op het eerste zicht geen vuur is en dan plots een vuurzee over zich krijgen.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

vyncky

Bericht van het stoomcentrum op FB

Hopelijk kan je het zien, anders save ik het even...



Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

marctje

Gisteren te horen gekregen dat de vader van de vriendin van één van mijn neven bij dit ongeval betrokken was. Handen en benen verbrandt maar oké nu, ook bij de andere slachtoffers valt het eigenlijk nog mee. Één persoon een gebroken been na uit de rijdende trein te zijn gesprongen en twee personen verbrandt in het gezicht en bovenlichaam maar blijkbaar valt het mee volgens die vriendin. Wel heeft ze gevraagd aan haar vader om toch beter verder te doen met modeltreinen alleen voor de zekerheid.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub