Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De 8e Grote Modelspoorexpo 2016, Leuven

Gestart door doomslu, 23 april 2016, 09:52:00 AM

doomslu

In ons cijfer zit een stuk schatting, omdat de kinderen gratis binnen kunnen en dat ook bezoekers zijn. Belangrijke bezoekers bovendien!
Daarom doen we op bepaalde tijdstippen steekproeven om het percentage kinderen te kennen en dat wordt dan verrekend.
Door enkele gerichte acties in Leuven naar het publiek toe hebben we zelfs een mooie toename aan bezoekers op zondagnamiddag gekend, met veel kinderen.  :)

De slotsom is aldus dat er opnieuw dik boven de 5000 kijkers waren op de twee dagen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eddy

Inderdaad,zondagnamiddag waren er veel meer kinderen,ondanks het stralend weer.Zaterdag was het op sommige tijdstippen koppen lopen.Organisatie tevreden,wij tevreden.De catering was uitstekend,hopelijk kunnen we volgende editie terug van de partij zijn.

groeten eddy

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

evan

Dirk,

Wat een mooi filmverslag!!!  Hartelijk bedankt.  Leuk om zo een paar rangeerbewegingen te zien op film :)

We hadden soms nog wat realistischer mogen rijden, maar het publiek is niet steeds is zo geduldig  ;D

Echt knap  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

Fraaie opnames van een hele fraaie baan, complimenten hoor!!

Mooi groen, veel bomen ect,  maakt het een mooi geheel, en super veroudering vd treinen  ;)

PeterVG

Bedankt Dirk voor de mooie filmpjes die je ons steeds toont. Ditmaal heb ik je op bezoek gehad. Ik ben dus benieuwd naar het resultaat ;)
Wat mij verbaasde was dat je met een banale oude camera aan het filmen was. Mijn verwachting was dat je met een groot en duur toestel zou filmen. Helemaal niet dus en daardoor had ik helemaal niet door dat jij aan mijn stand aan het filmen was.
Petje af voor al dat puike filmmateriaal.

Michael

Citaat van: doomslu op 21 oktober 2016, 21:08:11 PM
In ons cijfer zit een stuk schatting, omdat de kinderen gratis binnen kunnen en dat ook bezoekers zijn. Belangrijke bezoekers bovendien!
Daarom doen we op bepaalde tijdstippen steekproeven om het percentage kinderen te kennen en dat wordt dan verrekend.
Door enkele gerichte acties in Leuven naar het publiek toe hebben we zelfs een mooie toename aan bezoekers op zondagnamiddag gekend, met veel kinderen.  :)

De slotsom is aldus dat er opnieuw dik boven de 5000 kijkers waren op de twee dagen.

Luc wat mij tijdens de expo vooral opvalt bij de bezoekers is dat er inderdaad veel kinderen rondlopen, dit in tegenstelling tot andere modelspoor tentoonstellingen.
Knap gedaan dus van de organisatie.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

@Evan,
Graag gedaan

Citaat van: PeterVG op 22 oktober 2016, 09:56:40 AM
Bedankt Dirk voor de mooie filmpjes die je ons steeds toont. Ditmaal heb ik je op bezoek gehad. Ik ben dus benieuwd naar het resultaat ;)
Wat mij verbaasde was dat je met een banale oude camera aan het filmen was. Mijn verwachting was dat je met een groot en duur toestel zou filmen. Helemaal niet dus en daardoor had ik helemaal niet door dat jij aan mijn stand aan het filmen was.
Petje af voor al dat puike filmmateriaal.
Peter,
Je filmpje wordt op dit moment geüpload, over ca. 30 minuten zal deze beschikbaar zijn. Toen ik aan het filmen was, werd het wel redelijk druk rond je baan (wat natuurlijk een goed teken is en inmiddels ook bewezen is met de trofee :D ) maar wat het voor mij wel wat lastiger maakte om strak te filmen. Ik hoop ondanks dat, dat je toch tevreden zult zijn.

@Wim,
Ik kijk er al naar uit om je nieuwe Franse baan te mogen filmen want dat beloofd ook weer een pareltje te worden.

Helaas ga ik ook wat mensen teleurstellen want ik had geen tijd om alle banen te filmen. Zo ben ik o.a. Halte Strand vergeten, de eerste keer dat ik er langs liep zag ik door de toeschouwers de baan niet meer dus toen dacht ik, ik kom later wel terug maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Ook bij de minibaantjes ben ik er één vergeten, op het moment dat ik er aan kwam was er een fotograaf bezig dus ben ik eerst de andere baantjes gaan filmen en heb er daarna niet meer aan gedacht.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

PeterVG

Dat is een filmpje om blijvend van te genieten Dirk.
Super bedankt dat je de moeite nam om dit te maken en met ons te delen.
Nu kan ik de collegas op het werk tonen hoe Hamsart te zien was op de beurs want die moesten uiteraard allemaal werken omdat ik verlof had  ;D

evan

Wederom een knap filmpje van een mooie baan.  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

Helemaal mee eens ;)

Er zou bijna een geurdecoder met turf en steenkool bijvoegen,  en met een flard aan
Laaghangende wolken,  baantje komt binnenkort nog keertje ergens te staan Peter?
Er is zeker een groot fan die em nog wil zien live!!!! ;D

D_Loc

Citaat van: PeterVG op 22 oktober 2016, 11:04:32 AM
Dat is een filmpje om blijvend van te genieten Dirk.
Super bedankt dat je de moeite nam om dit te maken en met ons te delen.
Nu kan ik de collegas op het werk tonen hoe Hamsart te zien was op de beurs want die moesten uiteraard allemaal werken omdat ik verlof had  ;D
En die collega's hebben heel wat moois gemist  ;D

Hier is volgende:
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

centauri167

Leuk Dirk, laat ze maar komen die filmpjes.

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk