Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Een stukje Odsherreds Jernbane (OHJ)

Gestart door Stedahult, 13 april 2016, 20:14:21 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach


Michiel

Heel erg mooi!  8) 8) 8)

en wat kan je mooie boompjes vlechten!  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mahtoska1

Citaat van: Stedahult op 23 augustus 2017, 20:25:41 PM
Tijd, ja. Maar dat doe ik op mijn manier, dit geeft toch afleiding.

Vanmiddag even bak 3 en 4 buiten gezet, het groen sluit aardig aan al zeg ik het zelf.



Mooie weide met spoor! Is het dit dat je wil nabouwen in model?  :)

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

sdz1976

Net echt Steef!! Je bent een meester observator wiens handen het ook nog es naar zijn baan kunnen vertalen. 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Stedahult

Citaat van: mahtoska1 op 24 augustus 2017, 16:41:41 PM
Mooie weide met spoor! Is het dit dat je wil nabouwen in model?  :)

Geloof niet dat je dit Deense deel kent wat word nagebouwd. Op de hele baan is
er één weide te zien. Maar niet op deze foto. We praten hier over 1934, geen 2006.
Mvh. Steef

Metpetergaathetbeter

Steef,

ik denk dat  Pieter gewoon wou meedelen dat je modelbaan levensecht(van echt bijna niet is te onderscheiden) is en dat daar een model moest van gemaakt worden. Ik denk dat het gewoon een heel gemeend complement was, trouwens één die ik deel ;)

mahtoska1

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 augustus 2017, 20:23:43 PM
Steef,

ik denk dat  Pieter gewoon wou meedelen dat je modelbaan levensecht(van echt bijna niet is te onderscheiden) is en dat daar een model moest van gemaakt worden. Ik denk dat het gewoon een heel gemeend complement was, trouwens één die ik deel ;)

Inderdaad.

3rail

Erg mooi gedaan Steef.

Het is bijna zoals in het echt, ga zo door.
Ben benieuwd naar de volgende update.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Stedahult

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 augustus 2017, 20:23:43 PM
Steef,

ik denk dat  Pieter gewoon wou meedelen dat je modelbaan levensecht(van echt bijna niet is te onderscheiden) is en dat daar een model moest van gemaakt worden. Ik denk dat het gewoon een heel gemeend complement was, trouwens één die ik deel ;)

Zo was mijn opmerking niet bedoeld. Zo nu en dan zit emotie mij in de weg.

Pieter, mocht je de tijd hebben, kom kijken met on traXS. Dan zit de juiste achtergrond
er ook op. Dan hoop ik hetzelfde effect te realiseren. Eerst maar weer verder gaan.
Mvh. Steef

Stedahult

Gisteren en vandaag twee projectjes afgemaakt waar Daan mee bezig was. Het
haltegebouwtje en het hok van de signaltjenesten bij de overweg. Danielle had het
meeste werk al gedaan. De wandjes waren klaar op wat verfwerk na. Het dak van
het haltegebouw was al gesneden. Ik zou beide hokken alleen maar weatheren.
Nu heb ik beide in elkaar gezet, en voorzien van wat vuil hier en daar. Zo is er toch
weer wat van haar handig handjes te zien. Ik ben tevreden over het resultaat.


Haltegebouw door Danielle van Wingerden.
Mvh. Steef


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.