Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dirty Stuff

Gestart door Martin Welberg, 01 april 2016, 01:59:20 AM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: milocomarty op 31 juli 2017, 21:15:19 PM
Yup, werk eraan. Een dezer dagen zul je een gewillig slachtoffer worden  ;)
oei,als dat maar goed afloopt! :) ;)

Michael

Kijk elke dag in mijn mailbox, om te zien of ik al slachtoffer mag spelen, maar tot op heden ...........
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 08 augustus 2017, 16:14:41 PM
Kijk elke dag in mijn mailbox, om te zien of ik al slachtoffer mag spelen, maar tot op heden ...........
goed afgelopen 8) ;)

Martin Welberg

Kijk elke dag in mijn planning, ondertussen 15/6, of ik een gaatje kan vinden. Maar tot op heden....

SuSke

gaatje plannen dan komt dat in je planning  ;) ;) ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Martin mijn agenda voor de komende weken wordt elke dag een beetje voller.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

59erke

workshopje organiseren misschien ??

Ik vermoed dat er nog wel zijn die die lesjes willen volgen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

Martin druk met andere zaken???? Bier drinken en voetbal kijken????
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Ik excuseer mij voor het feit dat ik de laatste drie maanden 6 dagen in de week 15 uur op een dag werk om de lopende orders uit te kunnen leveren..

sdz1976

Omdat jij het bent zullen we dat excuus maar aanvaarden  ;D ;D


Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


Michiel

#342
Dirty Stuff's Tutorials, hier op dit forum? Meerdelig (gezien het meervoud)? Dat zou fantastisch zijn!  8) (Misschien ook iets voor ons blad, of is dat al geregeld?)

... en vergeet de kleintjes niet.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

Michiel, bij ons (MTD) zijn zelfs de Z-ers aan het vervuilen geslagen. Dat is pas een uitdaging :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

GDE

Ben benieuwd  :D dit interesseert mij enorm ! Tijd om mijn Humbrol en revell verfjes aan de kant te schuiven en eens te investeren in producten zoals Martin gebruikt .