Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dirty Stuff

Gestart door Martin Welberg, 01 april 2016, 01:59:20 AM

Johnnytrein

Volgens mij is dat een foto van een echte ketelwagen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Johnnytrein op 17 september 2016, 09:19:14 AM
Volgens mij is dat een foto van een echte ketelwagen.
met een echte achtergrond zou je toch aan het twijfelen gaan ! ;)

Herwig

#123
Hier gaan we weer....                                           ( zie draadje over de Autentix-Spörle wagentjes)

Is dit nu 0-schaal    of  een H0-ertje dat zo fantastisch werd aangepakt door Martin, dat het een schaal-1-ketelwagen lijkt.

> Subliem <


Metpetergaathetbeter

Heerlijk toch Herwig hoe jij het verkondigd ! ;D ;)

Martin Welberg

Ecuseer me Herwig, deze ketelwagen is 0..

dit is H0..


Herwig

#126
0-schaal... was verraden o.a. door die gedetailleerde remtoestanden onderaan...

Zou je zoiets in schaal N aandurven met uw gebruikelijke, professionele verweringstechnieken ?
Zou je dit zinvol en naar uw  "goesting"  kunnen afwerken met uw verfsausjes en poedertjes ?
Zelfs goed genoeg voor macro-foto's ?
Zeker tijdperk2-wagentjes in N     -met nog een antieke, kleine, geniete ketel-       zijn wel erg mini ...

Michael

Martin heeft vast ook mini borsteltjes in zijn assortiment zitten, dus geen probleem denk ik.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Zie de kleinere schaal niet als een probleem maar eerder als een uitdaging. Zou het denk ik wel aandurven..

Martin Welberg

Fades, chipping, washes and roest..alles Ammo by Mig stuff. Ben nog niet klaar..1:87..







loebaske


Ik moet nog veel leren als ik dit zie....

doomslu

Hier zie ik inderdaad de technieken uit andere takken van de modelbouw toegepast.
Ik zou willen zeggen "eindelijk" durven we ook ook de stap zetten. Top Martin. Tot over 14 dagen, 3 uur en 30 minuten...  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Geweldig knappe wagen. De beschrifting is ook erg leuk: Timesaver  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: doomslu op 01 oktober 2016, 08:24:21 AM
Hier zie ik inderdaad de technieken uit andere takken van de modelbouw toegepast.
Ik zou willen zeggen "eindelijk" durven we ook ook de stap zetten. Top Martin. Tot over 14 dagen, 3 uur en 30 minuten...  :D

+1 !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }