Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Intermodellbau Dortmund.

Gestart door 3rail, 20 maart 2016, 19:00:07 PM

evan

Citaat van: Ronald op 25 april 2016, 09:51:46 AM
Intermodellbau...... altijd wisselend ervaren door bezoekers en gebruikers van dit forum.



De andere takken van sport waren ook erg leuk om te zien. Ergens stond dit genaamd "abenteur wohnmobil". Een man die allerlei modellen gemaakt had van campers maar dan in afwijkende uitvoeringen. Erg leuk:

20160424_130718 by Ronald-45, on Flickr



Hey dat is een schaalmodel van de bus uit "Into the wild"!!!  Bekende film en boek :)  Die bus bestaat ook echt en staat nog steeds in de wildernis in Alaska.

Bedankt voor de fotoreportage.  Dit jaar hebben we moeten passen  :(
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald

Jammer, soms is het zoals het is.

Citaat van: modelbouwpatrick op 27 april 2016, 17:02:46 PM

hoe krijg jij die foto's van flickr ingevoegd.
Welke code moet ik bij filckr gebruiken


Patrick, als je je foto geupload hebt ga je naar "you" dan "photostream". Klik je foto aan en rechtsonder zie je 4 tekentjes. Neem de 3e (pijl), klik daar op en je krijgt een nieuw schermpje met 4 optie's. neem "bbcode" en je kunt het formaat kiezen waarmee je foto geplaatst moet worden. Neem bv large 1024 bij 768, kopieer de link en plaats die in je bericht(en).

Lijkt moeilijk, is het niet. Succes! :)

Gerolf

Citaat van: Ronald op 27 april 2016, 17:26:19 PM... je kunt het formaat kiezen waarmee je foto geplaatst moet worden. Neem bv large 1024 bij 768 ...

Beter: maximaal 800 x 600 - zodat mensen met mindere schermresolutie niet hoeven te scrollen ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbouwpatrick


modelbouwpatrick


modelbouwpatrick

Laatste foto is een flimpke ,dubbel klikken en als alles goed gaat komt ge bij flickr en hier dan nog eens klikken

loco

Wow, dat was een echte party-tent. Daarin kon je nog een feestje organiseren.
De houtzagerij ziet er echt indrukwekkend uit.

SuSke

Citaat van: modelbouwpatrick op 27 april 2016, 18:05:35 PM
Laatste foto is een flimpke ,dubbel klikken en als alles goed gaat komt ge bij flickr en hier dan nog eens klikken

Filmpje staat "private" en is dus niet te zien  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbouwpatrick

oeps suske niet gezien ga dadelijk aanpassen dank u voor melding

SuSke

Citaat van: modelbouwpatrick op 27 april 2016, 20:38:25 PM
oeps suske niet gezien ga dadelijk aanpassen dank u voor melding

Helemaal in orde nu Patrick  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Ik heb ook enkele fotootjes online gezwierd.

Fotograferen is niet mijn sterkste kant, dus niet te veel verwachten!

Klikkerdeklik
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Citaat van: Jurgen op 30 april 2016, 17:31:21 PMFotograferen is niet mijn sterkste kant

Dat valt best mee, vind ik. Leuke foto's  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1