Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Viessmann Robel 54.22 Gleiskraftwagen

Gestart door Peter, 02 maart 2016, 16:58:17 PM

Peter

Omdat er op mijn baan ook af en toe eens gewerkt moet worden, heb ik als laatste aanwinst
de Viessmann Robel 54.22 Gleiskraftwagen gekocht. Prachtig modelletje DCC digitaal met sound en verschillende lichtfunkties.
Uitstekende rij eigenschappen, dank zij een zeer goed motortje (dit zit in de vloer  ???) en overbrenging voor zeer traag rijden, mede door de stroombuffers.
Nu nog de nodige bijwagen, gereedschappen en arbeiders vinden die willen werken  ;D ;D ;D



Met vriendelijke groeten
Peter

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

BC911

Mooie aanwinst en leuk om eens wat anders op de baan te zetten.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

dani

fijn ding. Ga je die ook weatheren (of laten weatheren) ?   Want een werkpaard is meestal vuil hee :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Hoi Dani,

Deze werkpaarden zijn zelden heel vuil want ze worden goed onderhouden door het personeel. Hoogstens de laadbak kan door het gebruik verweerd zijn net als het chassis dat stofsporen kan vertonen. Zie bijgevoegde foto van een DB versie.

PS: Luc; Ook de CFL heeft Robel stelletjes in gebruik

Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BC911

#6
Vanochtend nog zien liggen in de winkel en getwijfeld (in tegenstelling tot mijn zoon, die vond het een super loc  ;) ). Maar 1 loc per weekend is wel voldoende. Wordt dus onderaan het verlanglijstje geplaatst aangezien dit toch wel aardig wat spelmogelijkheden biedt ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

doomslu



Eentje van de CFL aan de rotonde in Luxemburg, mei 2015.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *