MSM actie 2016

Gestart door pandur, 23 januari 2016, 10:39:57 AM

ward

Enigste probleem dat ik daarmee zie is dat de serie 23-25 van vbv geen model is van de budget line reeks, met als gevolg dat de prijs wel wat hoger zal zijn..
Vermoed niet dat ze die zullen verkopen voor de prijs van bv de 59, of mss met minder functies (zoals met het model van vorig jaar, was ook van de budget line serie)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

OlivierV

De eerste actie van modelspoormagazine, de 5523 was ook geen budget-line, de lezers kregen dan ook alleen maar een loc ipv een loc en wagons en de prijs was ongeveer gelijk aan die van onze budgetloc + wagentjes.

Eerlijk gezegd hoeven die wagentjes voor mij niet per sé bij zo'n actie.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ward

Model is gekend, zal de 2302 worden van vbv.
Prijs staat er wel nog niet bij.
Meer info pg 84 : http://www.b-models.nl/pdf/messe2016.pdf

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Sicco


ACFI

Bon,

dan slaan we dit jaar maar over. Maar ik ben nog altijd in blijde verwachting van de millesime 2015. Dus geen geween of tandengeknars.

ACFI.

Houdini

Mooie actie! En ook van VBV weer heel wat moois om naar uit te kijken!

Sicco

De prijs zal wellicht op het eerste gezicht wat hoger lijken dan verwacht, maar;
- Dit model is er dus één uit de hoog gedetailleerde reeks modellen
- Voor deze variant is een aanpassing gedaan aan de moule. Het is zéér uitzonderlijk dat een fabrikant een moule aanpast voor een dergelijke eenling, vergis je daar niet in! Als dat in de gewone verkoop zou gebeuren zou dit model zo meerdere tientjes duurder worden om uit de kosten te komen.

groet Sicco

PeterVG

Is het niet zo Sicco dat van deze loc meerdere kleurvarianten kunnen uitgebracht worden.
Dan wordt de prijs weer gedrukt door meerdere oplages.
Uiteindelijk zitten we dan weer in het 201/59 verhaal.

OlivierV

Peter, 2302 is een eenling, voor zover ik weet is er maar 1 23, die zo'n groot rooster zoals bij de 11/12/21/27 heeft. Misschien dat er hooguit nog een gele versie van te maken valt, maar ja ...

Zie ook dat de blauwe reeks 25 het nummer 2502 zal dragen, prima dus, ik zal maar alvast beginnen sparen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sicco

Nee, alleen blauw. Enige verschillen in de carrière zijn dikkere/dunnere nummers en de opschriften op een andere plek, maar dat is veel te margniaal. Er zal zeer beslist geen andere versie van deze variant komen dan dit model voor Modelspoormagazine

PeterVG

Klopt Olivier.
E-locs zijn mijn ding zo niet. Als groene variant was hij gewoon gewoon



Dan zullen wel veel mensen blij zijn met deze actie.

Pascal Michiels

Had het nu een andere versie geweest van de 23/25 reeks had ik zeker ingetekend. Begrijp dat deze exclusiever is, maar vind het maar lelijk met die ramen onderaan, maar smaken verschillen nu eenmaal.

yannickvw

Als ze ineens zoveel aanpassingen gedaan hebben aan de moule had ik ze toch liever ineens voor een 22 zien gaan :p

yannickvw

#73
dubbel... ::)

stoomlokje


Deze actie van 2016 zal dan ook aan mij voorbij gaan  :'(, vindt die ramen onderaan ook niet mooi. :(
had liever ook een ander type gezien. :  ;)