Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Belgische kijkdoos TPIII-TPV

Gestart door DFS, 17 januari 2016, 13:30:41 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

#166
het straatje:   eventueel een vrachtwagen halverwege doormidden zagen en die twee halfjes respectievelijk links/rechts tegen de achterwand kleven.   Dat vult de lege plek .
( op het baantje Petrol-Zuid (OlieFAnt) hadden we een identieke situatie met zo'n doodlopende kasseistraatje naast de olietanks.
  Een camion met gesloten, doosvormige laadbak uit een rommelbak gevist, doorgesneden en herschilderd...  Geeft een goed effect. )

DFS

Bedankt voor de tip Herwig. Ik heb uiteindelijk iets gelijkaardig gedaan.
De baan staat ondertussen op de Expo. Vandaag ben ik er helaas zelf niet, maar rangeerduivel Rudy is een uitstekende vervanger, waarvoor nogmaals dank!

Idereen veel plezier vandaag en tot Zondag!

Gerolf

Ik heb het daarnet gezien: mooi en origineel project. Proficiat  8)
... en Rudi doet het inderdaad goed  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 13 oktober 2018, 15:48:12 PM
... en Rudi doet het inderdaad goed  ;)

De erelonen zullen navenant zijn Gerolf!  ;D ;D
;)

loebaske

Val wel duidelijk op sommige baantjes dat er struiken en plukgras is gebruikt, waardoor het een totaal betere sfeer geeft...

DFS

Eric, bedankt voor de feedback en het bezoek aan de baan, altijd leuk om iemand 'live' te ontmoeten.

Aan iedereen, bedankt voor alles het was een plezante ervaring. Uiteindelijk toch op de 4e plaats beland waar ik best tevreden mee ben, zeker in vergelijk met de concurrentie.

De komende weken eens nadenken wat ik nu ga doen met de baan, maar voorlopig even in de motteballen aan de kant op zolder denk ik...

Gerolf

Vierde geworden?  Proficiat - naar mijn idee terecht in de top-5  8)
Origineel concept, mooi uitgewerkt, veel zelfbouw, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS

Citaat van: Gerolf op 16 oktober 2018, 00:30:33 AM
Vierde geworden?  Proficiat - naar mijn idee terecht in de top-5  8)
Origineel concept, mooi uitgewerkt, veel zelfbouw, ...

Bedankt Gerolf! Een deel van de lof gaat ook naar Rudy (Rangeerduivel) om de honneurs waar te nemen op zaterdag met de bediening.
Heb zelf nog bijgeleerd ( voor de volgende keer?) de rok op een iets betere manier vast te maken en het geheel iets uitvoeriger testen, ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dit mij wat puntjes gekost heeft bij de jury. Maar ik ben meer dan tevreden met mijn 4e plaats.


Rangeerduivel

Citaat van: DFS op 16 oktober 2018, 11:50:26 AM
Een deel van de lof gaat ook naar Rudy (Rangeerduivel) om de honneurs waar te nemen op zaterdag met de bediening.

Graag gedaan, het vriendschapgevoel is ook een deel van de Hobby.
Laat hem nu rusten in vrede..noch bloemen noch kransen... ;D ;D

Citaat van: DFS op 16 oktober 2018, 11:50:26 AM
Heb zelf nog bijgeleerd ( voor de volgende keer?) de rok op een iets betere manier vast te maken en het geheel iets uitvoeriger testen, ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dit mij wat puntjes gekost heeft bij de jury. Maar ik ben meer dan tevreden met mijn 4e plaats.

Aan die rok heb ik reeds zaterdagmorgen "noodherstellingen/bevestigingen" moeten uitvoeren, kon idd beter en was min of meer verwacht, maar of de Jury zich daaraan stoorde...in elk geval door de 'publiekjury' geen enkel negatief kommentaar daarover gehad...de mensen hadden meer oog voor het lekkers dat zich achter de friez(en) bevond :-\

;)

krisds

Je baantje heeft ook mijn stem gekregen, vanwege de leuke & originele T vorm, mooie gebouwen. Ik was de dag ervoor nog langs Gent zeehaven gereden en ik herkende meteen een gebouw. Goed gedaan.

DFS

Een beetje laat, maar bedankt voor alle lof!

Vandaag mijn baantje gaan opstellen voor de opendeur van AMSAC morgen te Gent-Zeehaven,
Allen daarheen!

Kijkdoos- Opendeur AMSAC by Sven De Fruyt, on Flickr

https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,28685.0.html



loebaske


Zal op de afspraak zijn, met wat nieuwigheden zoals de nieuwe LokSound V5